groene mannetjes op beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

gunther online

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
Berichten
97
heb ergens iets veranderd in mijn video kaart instellingen;;;;zodat het beeld niet goed is, namelijk, iedere persoon ziet groen???? hoe krijg ik mijn normale kleur terug??? waarschijnlijk heb ik iets veranderd wat niet mocht...

groetjes,
gunther

heb nvidea gforce
 
eventjes met je rechtermuisknop op je scherm klikken. Dan zie je NVIDIA-beeldscherm staan. Ga daar heen. Als je, je muis daar op houd zie je het type van je monitor verschijnen. Klik daar op. Dan krijg je de instellingen van NVIDIA. Daar kan je de standaard instellingen herstellen.
 
krijg van nvida een ganse lijst van instellingen enz..., maar ik weet niet waar ik dit moet uitvinken...,
 
het is feitelijk begonnen toen ik mijn pc aansloot aan mijn televisie toestel, heb dat aan de instellingen zitten prutsen, en van toen af, heb ik die groene beelden...
maar ik kan het nergens "resetten?", ik vind dienen knop zelfs niet....bij nvidea krijg je héél veel vensters die ik wel kan openklikken, maar wat ik juist moet veranderen?
 
Ik heb een screenshot gemaakt (zie bijlage in volgende bericht). Kijk onder NVIDIA even bij alle tabbladen waar dingen zijn veranderd. Als er iets is veranderd kan je klikken op ''standaardinstellingen herstellen''.
 
En hier is de bijlage.
Wel alle onderdelen nakijken die onder NVIDIA staan (niet alleen waar de pijl bij staat).
 

Bijlagen

  • nvidia geforce.jpg
    nvidia geforce.jpg
    58 KB · Weergaven: 26
allemaal bedankt....deze site is dé tofste....en ik zeg dit als domme Belg....

gunther

alles werkt perfect
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan