Hyperlink zonder streepje svp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pete14

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Berichten
126
Wanneer ik een hyperlink maak krijg ik direct een streepje onder de naam. Wie weet hoe ik dit kan voorkomen zónder in HTML te belanden.... het zal ergens een eigenschap zijn die je moet uitzetten.
 
Hallo,

Ik weet dat je niet in html wil belanden, maar een andere oplossing weet ik niet. Ik gebruik zelf ook Frontpage, maar heb nog niet ontdek hoe je het onderstrepen kunt voorkomen. Wat ik doe is in de html modus in de head de volgende tekst invoeren:
a{text-decoration:none} Zet dit tussen style tags.


Groet, Floyd
 
Laatst bewerkt:
Zoek je misschien het volgende:
Internet Explorer/Extra/Internet Opties/Geavanceerd
Iets verder dan Surfen zie je 3 regels staan van koppelingen. Daar kun je instellen met of zonder streep enz.
Ik veronderstel dat dit voor al je programma's werkt.
 
De methodes die Floyd en Elisa noemen werken allebei, maar met één verschil: de eerste werkt voor elke bezoeker die de links op jouw website ziet, en de tweede voor alle links die jij zelf op de sites van anderen ziet (sorry, ik kan het niet duidelijker zeggen :p).

Haal je alle onderstrepingen op je site weg, pas er dan wel goed op dat de links nog wel duidelijk herkenbaar zijn.
 
LOL, hij kan er in ieder geval alle kanten mee op :D
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door KwarK
pas er dan wel goed op dat de links nog wel duidelijk herkenbaar zijn.
Door ze een ander kleurtje te geven bijvoorbeeld:

<*style type="text/css">
a:link {color: #000000;text-decoration: none;}
a:visited {color: #008000;text-decoration: none;}
a:hover {color: #0000FF;text-decoration: none;}
a:active {color: #0000FF;text-decoration: none;}
<*/style>


Rode sterretjes even uit de code halen.

Guus.
 
Selecteer al je tekst, ga naar opmaak tekst, klik op onderlijnen en dan een tweede keer op onderlijnen om ze allemaal terug weg te krijgen. zo lukt het ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan