videfragment op tv kunnen kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

joenuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
116
ik heb een vraag, heb een film over marco van basten gedowned, maar het is type file is een videofragment.
Ik wil deze bekijken op tv via mijn dvd speler. Naar welke file moet ik m nu omzetten en met welk programma zodat ik hem op cd kan branden en op tv kan kijken
Bedankt alvast:D
 
Videofragment -->Ik veronderstel dat dat een .avi zal zijn.
deze handeleiding legt dat haarfijn uit hoe je van een avi naar een dvd gaat. (LET OP: bij avi mag je enkele stappen overslaan, maar dat staat aangeduidt)

OF je kan je avi gewoon omzetten met een videoconverter (ff googlen) naar een mpg (videocd formaat) of liever nog mpg2 (dvd-formaat), en branden als data-cd. Dan speelt die het vaak ook af.

Of je kan in NERO videoCD nemen en daar je bestand invoegen. (als ik mij niet vergis codeert nero dan automatisch je avi om naar een video-cd formaat. let wel op dat er op videoCD's, wanneer deze gebrand zijn, enkel dat-bestanden staan. Let dus op dat je je avi niet van je computer verwijderd. Wil je hem echt van je computer wegens plaatsgebrek ofzo, dan kan je hem best ff op een data-cd'tje branden (wel een multisessie aanmaken, want anders kan je er daarna niets meer bijbranden)

Moest het ooit zo zijn dat je van je dat-bestanden terug gewone film wil maken, kan je de gratis tool gebruiken van www.vcdgear.com ,

Op deze manieren zou ik het doen, maar wacht gerust nog even tot de echte professionals aankomen.

Mvg, James:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan