photoshop elements verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Hoi,

Ik heb laatst de trial-versie van photoshop elements 3.0 gedownload en nu wil ik hem verwijderen, maar dat lukt me niet....ik krijg een foutmelding als ik in program files die map wil verwijderen.
Zie bijlage
 

Bijlagen

  • dia1.jpg
    dia1.jpg
    13,9 KB · Weergaven: 85
Probeer eens via je Configuratiescherm---> software
 
Nou Guus,

Dat plaatje krijg ik toch echt als foutmelding, die komt echt niet van een andere vraag, hoor!

Maarre, rve123, het is gelukt in de veilige modus, maar nu vraag ik me wel opeens af: is nu alles verwijderd van die trial-versie? Of staat er ergens nog iets verborgen??? Ik heb dus in 'program files' die map van photoshop elements 3.0 verwijderd.

Bedankt alvast,
Thea.
 
Verborgen staat er waarschijnlijk niets, maar in het register zal er nog wel wat staan.

In het register kom je via start>uitvoeren>regedit.
Maar als je iets in het register gaat veranderen maak dan eerst een back-up van je register
 
Geplaatst door Thea41
Nou Guus,

Dat plaatje krijg ik toch echt als foutmelding, die komt echt niet van een andere vraag, hoor!
Ik zie nu ook het goede plaatje.:confused:
Ik weet niet hoe het kwam, maar als ik erop klikte kreeg ik een plaatje als dit te zien.
Een soortgelijk plaatje had ik eerder verwijderd.
Ik vond het al vreemd dat niemand anders het blijkbaar opmerkte.
Het zal wel iets met de verwijdering van dat plaatje te maken hebben. Dat jouw plaatje het attachmentid van mijn verwijderde plaatje heeft gekregen en dat die bij mij nog in de cache stond o.i.d.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Thea41
is nu alles verwijderd van die trial-versie? Of staat er ergens nog iets verborgen???
Je kunt RegCleaner downloaden.
Als je het programma start krijg je een lijst te zien met alle software die verwijzingen in het register heeft staan.
Photoshop is van Adobe.
Zoek in de eerste kolom dus Adobe op en kijk in de tweede kolom of daar Photoshop staat - zie bijlage.
Vink dat item aan, maar laat dingen als Adobe Reader en Common files met rust.
Klik dan op Remove selected rechts onder.
Daarna klik je op Tools > Registry Cleanup > Do them All.
Selecteer nu alles wat gevonden wordt en klik weer op Remove selected.
(Als je nooit een registercleaner gebruikt, kan er heel wat gevonden worden, maar het is veilig om dat allemaal te verwijderen.)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Okee dan, ik heb het gedaan zoals jullie zeiden, alles van photoshop is nu verwijderd, ook in het register.
Bedankt!:thumb:

Thea
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan