Crossfading functie in Winamp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Hey, in Winamp zit een crossfading functie. Dit is toch om de tracks in elkaar over te laten lopen? Nu heb ik hem zelfs als op 20 seconden staan maar ik hoor helemaal niets??

Doe ik iets fout?
 
:rolleyes: :rolleyes:

Anders kun je niet eens een getal opgeven ;).

Inmiddels ben ik eruit met een andere plugin maar dit zou gewoon moeten werken?
 
Ik kan gewoon een getal invoeren, ook als de functie op "uit" staat hoor.
 
Ik gebruik op het moment wel de standaard skin hoor, ik weet niet of dat invloed heeft?
Probeer je te crossfaden met mp3's?
 
Ik heb antwoord gekregen op het Winamp forum. Toch bedankt :thumb:

You can set crossfade options here:
Prefs (Ctrl+P) > Output > double-click DirectSound output > tab Fading

Specify for each action if you want crossfading and how many seconds.

Then there's also the crossfade buttons in the Eq/Config drawer of the Modern Skin. These correspond with the 'on end of song' action in the DirectSound output settings.
 
weten jullie dit? als ik de fade out op een tijd zet en de fade in op de zelfde tijd, en hij is aan t faden, en hij zit op de helft, zijn ze allebij 50% van het normale volume, maar zin ze samen dan weer 100% sterkte, of moet je eerst de ene laten inkomen en dan pas de ander laten uitgaan om de zelfde geluidssterkte te houden?
 
Winamp regelt dat toch allemaal automatisch, of zie ik dat verkeert?
 
ja, maar k vraag me dus af HOE hij dat regeld, ik weet niet hoe t werkt dat als die 2 liedjes op een gegeven moment tegelijk spelen, allebij op half volume, of t totaal dan 100% volume is, of dat 2X 50% volume door elkaar gemixt word en dat het totale volume nog steeds maar 50 % is, dat moet je de secondes anders instellen...
 
Ik heb via Tweakers een plugin aangeraden gekregen, en de modeshow liep vandaag als een trein hoor!

perfecte overgang
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan