midi met songtekst in winamp

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
211
ik heb van iemand een midi gekregen, eerder had ik hem geopend en toen verscheen in winamp een extra venster met de songtekst, en op het moment dat een woord gezongen moest worden werd het geselecteerd, mooi karaoke dus... maar nu heb ik hem nog een keer gekregen van iemand en nu krijg ik op geen mogelijkheid die songtekst meer er in.. :( ik heb op internet nog meer midis gevonden waar je mee zou moeten kunnen karaoke, maar die geven alleen maar de tekst in ander speciale karaoke programma's, ik krijg ze niet meer in winamp... wie weet hoe ik wel weer in winamp kan karaoke? (ik zag wel op de site van winamp een karaoke pluginn staan, maar die heb ik nog nooit gedownload, en toch deetie t eerder al wel...
Bart
(bijlage: de midi die t eerst wel deed in winamp..)
 

Bijlagen

  • fragment 3.zip
    11,4 KB · Weergaven: 28
Ik kreeg net deze melding:

2jtsep


Volgens mij moet je na de eerste keer een plug-in hebben.
 
hij werkt nu helemaal goed zonder pluginns!!! voor iedereen die dit topic vind en wil weten hoe t precies moet, je druk ctrl+p (preferences), onder plugins kies je voor input, dan kies je voor nullsoft midi player, 2e tab (display) staat onderaan een heel handig vakje..
Bart
 
weet iemand misschien hoe je de letter grote kan aanpassen van die karaoke? de lettergrote van de liedjes zelf kan ik wel aanpassen, maar dan veranderd die karaoke niet, iemand en idee? (eventueel in de registers ofzo)
Bart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan