Zijn rode DVD's niet te kopieeren met DVD Shrink 3.2???

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Ik heb al vele DVD'd met Shrink 3.2 geript en gebrand. Nu heb ik twee DVD's waarbij de voor- en achterkant ROOD zijn. Ik krijg ze op geen enkele mogelijkheid geript met Shrink. Ze lopen steeds vast bij 15%. Ik heb er zelfs één omgeruild, maar ook daarbij het zelfde verhaal.

Nu mijn vraag:
Zijn op rood gebrande DVD's niet over te zetten???
Hoe moet het dan eventueel wel??

HET LUKT NOG STEEDS NIET EN DE "RODE" DVD'S ZIE JE STEEDS VAKER!!!!

iEMAND EEN IDEE??????
 
Laatst bewerkt:
De kleur heeft er volgens mij niets mee te maken.
Het zou iets met de kopie beveiliging te maken kunnen hebben. Probeer anders eens anydvd www.slysoft.com.
Dit is eigenlijk een soort schil. Het maakt bv van je brander een regioloze en haalt ook een deel van de beveiligingen eraf. Ik gebruik dit prog in een combo met clone dvd.
 
Die "rode" DVD's zijn waarschijnlijk van Tristar Pictures. Deze gebruiken een nieuwe beveiliging. Daar heeft het alles mee te maken.

Maar zoals hier al aangehaald, met AnyDVD (versie 5.1) lukt het wel.
Gewoon AnyDVD downloaden, op de achtergrond laten draaien (éénmalig je voorkeuren instellen) en dan gewoon terug DVD Shrink 3.2 erop loslaten en alles loopt zoals je het gewoon was.

Bekijk deze link voor download

http://www.tweakzone.nl/downloads/8683
 
HET LUKT NOG STEEDS NIET EN DE "RODE" DVD'S ZIE JE STEEDS VAKER!!!!

iEMAND EEN IDEE??????



:8-0:
 
Met AnyDVD 5.1 (dus echt wel de recentste versie) moet het echt wel lukken hoor. Dus AnyDVD downloaden en installeren. AnyDVD moet op de achtergrond gewoon 'meelopen'. Dus op je taakbalk rechtsonder moet ergens het tekentje van AnyDVD staan. AnyDVD is dus niet het programma om te backuppen, of te shrinken. Dat doe je gewoon met Shrink 3.2. Als de DVD toch nog vastloopt, probeer dan eens een ander schijfje, want het kan ook aan het schijfje op zich liggen
 
rode dvdees rippen

Ik heb al vele DVD'd met Shrink 3.2 geript en gebrand. Nu heb ik twee DVD's waarbij de voor- en achterkant ROOD zijn. Ik krijg ze op geen enkele mogelijkheid geript met Shrink. Ze lopen steeds vast bij 15%. Ik heb er zelfs één omgeruild, maar ook daarbij het zelfde verhaal.

Nu mijn vraag:
Zijn op rood gebrande DVD's niet over te zetten???
Hoe moet het dan eventueel wel??

HET LUKT NOG STEEDS NIET EN DE "RODE" DVD'S ZIE JE STEEDS VAKER!!!!

iEMAND EEN IDEE??????
 
rode dvdees

Tis heeelemaal niet moeilijk.

Je zorgt dat je de laatste versies van Slysoft's AnyDvd en CloneCd geinstalleerd hebt. Downloaden via P2P zoals emule o.i.d. Dan eerst AnyDvd starten voordat je CloneDvd start. Klaar is kees! Rippen maar!!


Met vr grt,

Henk :thumb:
 
Ik kan zelf de DVD niet afspelen/bekijken op mijn PC?

Nieuwe DVD "THE NEW WORLD " (New Line Cinema) speelt niet af op PC, echter wel op stand-alone DVD-speler? Zou deze beveiligd zijn? Ook met AnyDVD op de achtergrond lukt het niet, ook niet met Smartripper/DvdShrink/DVD Decrypter..

Wie helpt mij?
 
er zijn nogal veel updates van anydvd laatste versie al geprobeerd?
 
denk er ook aan dat copy beveiligingen er nu eenmaal zijn zodat je het niet zou kunnen kopieren he. En het lijkt me ook een redelijk nieuwe techniek eerst moeten mensen zich erop focussen om dat te kraken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan