media player.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dalt005

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2002
Berichten
446
Ik wil enkele films afspelen met media player maar die zegt mij "kan bestand niet openen daar er codecs missen"wat moet ik doen?
 
Okay, je kunt op die site idd een hoop codecs downloaden. Ik zit met het probleem dat ik een *.WMD bestand heb gekregen (muziek) die ik niet kan openen in Windows Media Player 10 omdat er ook hier een bepaalde codec zou missen. Welke zou ik moeten downloaden? Of ook gewoon dat K-lite pakket?
 
Ja ik geloof dat dat het beste is in elk geval gaat het nu bij mij.
 
Geplaatst door SheWolf
Okay, je kunt op die site idd een hoop codecs downloaden. Ik zit met het probleem dat ik een *.WMD bestand heb gekregen (muziek) die ik niet kan openen in Windows Media Player 10 omdat er ook hier een bepaalde codec zou missen. Welke zou ik moeten downloaden? Of ook gewoon dat K-lite pakket?
Een wmd-bestand is een pakket van verschillende media. Het is een zelf-uitpakkend bestand en in dat bestand zitten meerdere audiobestanden en/of videobestanden en hyperlinks, noem maar op.... lees dit maar eens...:)
Zou het kunnen dat de liedjes die je wou nu in de map my music zitten in mijn documenten?

Groeten, James:)
 
:thumb: :thumb: :thumb: :D :D :D
Ohw, jullie zijn echt geweldig!
Inderdaad, het blijkt dat ik ineens allemaal "virtuele albums" heb!
James, ik dank je op mijn blote knietjes. ;)
Mensen, ik ga even heerlijk genieten van mijn nieuwe geluidjes. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan