mdf ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Ik heb een bestand (ik dacht een VCD) gedownload en nu ik het geheel heb uitgepakt krijg ik een mdf bestand.. Waar kan ik dat mee openen? Als ik er dubbel op klik, wordt er een soort kladblok geopend... en dat lijkt niet echt op het resultaat van een vcd..
 
Branden met alcohol120% of openen met bijv deamon tools (mounten)
 
Dat kan ook maar alcohol is niet gratis dus als mounten de voorkeur heeft dan zou ik voor deamon kiezen
 
dit klinkt echt allemaal abracadabra... ik begin net met nieuwsgroepen dus ben nog niet helemaal thuis in de materie... wijst dit allemaal zichzelf? En waar kan ik het vinden?
thanks voor meedenken!
 
ik heb deamon tools nu geinstalleerd, maar als ik er dubbel op klik gebeurt er niets.. ook niet als ik het mdf bestand wil openen.. dan geeft ie aan dat er geen programma voor beschikbaar is.. als ik het dan laat openen met deamon tools dan krijg ik een foutmelding.. wat doe ik nog fout?
 
Rechtsklik op deamon tools (icoontje bij je klok)

Kijk allereerst of er devices zijn (virtual cd/dvd-rom en dan set number of devices. Hier moet je minimaal 1 aanvinken.

Dan klik je weer rechts en kies je weer voor virtual cd/dvd-rom en dan Device 0 [driveletter] no media en dan kiezen voor mount image. Browse naar de mdf file. Kies bij bestandstypen wel voor alle bestanden
 
bedankt voor de supersnelle reacties.. ik heb nu een map (de virtuele cd) met daarin de bestanden die bijgevoegd zijn.. Moet ik nu een data cd branden in nero en dan de bestanden naar de te branden cd slepen? of moet ik in nero kiezen voor vcd?
 
en hier dan een overzicht van die bestanden.. excuses..
 
ik hoop dat jullie nog ff willen helpen bij het laatste stukje.. ik heb de nieuwe viruele cd gewoon gebrand naar een cd (dus niet als vcd).. maar dan wordt er door mijn dvdspeler niets herkend.. ook heb ik geprobeerd als vcd te openen in nero.. daarna de betreffende bestanden uit bijv. de cd1 map te kopieren, maar dat mag niet van nero..
hoe krijg ik die bestanden nu nog op cd zodat ik m als videocd kan gebruiken?
 
Je mdf branden met Alcohol120% zoals m@rio eerder al aangaf.

Mvg, James:)
 
o, maar ik dacht dat als ik m tot virtuele cd maakte met deamon, dat ik dan met nero uit de voeten zou kunnen..
 
het is gelukt met alcohol... dank u...
drank maakt toch niet alles stuk..
maarre.. mag ik nog 1 vraagje stellen.. terwijl ik met deamon stoeide is er een viruele schijf aangemaakt.. hoe kan ik die nu weer wegkrijgen?
 
Geplaatst door m@rio
Rechtsklik op deamon tools (icoontje bij je klok)

Kijk allereerst of er devices zijn (virtual cd/dvd-rom en dan set number of devices. Hier moet je minimaal 1 aanvinken.


Doe hetzelfde alleen geef je nu niet 1 op maar zet je het vinkje bij disable
 
hoe simpel ook... gelukt..
dank jullie wel voor jullie hulp !:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan