Pinnacle Instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lord Voldemort

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2004
Berichten
18
Hallo iedereen,

ik ben een film aant het maken met wat vrienden van me, ik wil nu die film op de pc zetten en bewerken met Pinnacle (versie 9). Als ik Pinnacle installeer op miin pc gaat het goed tot hij ong. op de helft is. dan geeft hij een fout en gaat alles weer deinstalleren. :mad:

Misschien ligt het aan mijn videokaart, processor of weet ik niet wat. ik heb daar geen verstand van.
hier mijn specs.

- Windows 2000.
- Onbekende Intel P6- Processor, 930 MHz.
- 510 MB RAM.
- Direct X 9.0c
Videokaart:
- NVidia Riva TNT2 Model 64 - 16.0 MB

Wat moeten jullie nog meer weten?

Alvast Bedankt!
 
Woeps... Ik zie dat ik mijn vraag helemaal verkeerd heb geplaatst, ik zal hem even ergens anders zetten! :rolleyes:
 
De foutmelding is voor ons belangrijk.
Dus geef die eens.
 
Nou, ik zal morgen even kijken wat de melding precies was. Ik heb nu even geen zin om alles weer over hoop te halen en Pinnacle opnieuw te installeren. Maar de foutmelding was dat hij een bestand niet kon installeren. en dat de instalatie werd afgebroken ofzo. ik kijk morgen even.
 
ja, maar moet ik dan een programma downloaden zodat ik Pinnacle goed kan installeren? en hoe komt het dat het instaleren?
 
Restant van een eerdere instalatie?
Wat is de melding ????
 
de CD is orgineel. Als ik de Programs CD erin doe dan zegt Windows ook dat Welcome.exe het niet doet. op de CD zelf dubbelklik ik dus op SETUP en na 33 % is hij ''C:\program files\Pinnacle\Studio 8\OEM\hfx46studiosilent.exe'' aan het instaleren en verschijnt er dit:

COMPONENTENOVERDRACHTSFOUT

Component: Hollywood FX
Bestandengroep: Hollywood FX
Bestand: D:\Setup\..\HollywoodFX\hfx46studiosilent.exe
Fout: Gegevensfout (Cyclische Reduntantiecontrole)


Geen idee wat dit allemaal betekent hoor???? :confused:
 
aan de foutmelding te zien heb je deze cd ergens bij gekregen.
En ook is te zien dat er een beschadiging in de cd zit die niet te herstellen is.(Cyclische Reduntantiecontrole)
Ik zou proberen om de cd te ruilen bij de zaal waar deze wegkomt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan