G-mail 2 GIGABYTE!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
G is for growth
Storage is an important part of email, but that doesn't mean you should have to worry about it. To celebrate our one-year birthday, we're giving everyone one more gigabyte. But why stop the party there? Our plan is to continue growing your storage beyond 2GBs by giving you more space as we are able. We know that email will only become more important in people's lives, and we want Gmail to keep up with our users and their needs. From Gmail, you can expect more.
 
Jah, had al een twee accountje geopend, krap hoor één zo'n Gig-je :D
 
Stuur je zelf één invite ==> huppa, weer 100 GB rijker
Stuur je zelf twee invites ==> Huppa, weer 200 GB rijker

:cool:
 
wapperende cursor

Ik vind het helemaal niet fijn, dat gedoe van Gmail. De laatste paar dagen, sinds de aankondiging van de upgrade naar 2 Gb, staat m'n cursor op hun homepage constant te wapperen. Het lijkt te komen doordat op diezelfde homepage de "teller" maar door blijft jakkeren met het aangeven van de hoeveelheid free storage die je hebt gekregen.
Op dit moment luidt de boodschap:
Don't throw anything away.
2066.817053 megabytes (and counting) of free storage so you'll never need to delete another message
Dat maak ik zelf wel uit, of ik dingen permanent wil deleten.
En waar ik sinds die paar dagen ook last van heb, is het vastlopen van de site - als m'n inbox open staat - telkens weer na hooguit een paar uurtjes. Voorheen was dat niet zo.
 
Het is ook nog Beta he. ;)

logo.gif
 
Heh, ik kwam erachter toen ik een artikeltjes las over Gmail Drive 1.05 :) ik gelijk controleren natuurlijk :p Maakt me niet zoveel uit eigelijk, één gigabyte erbij. Ik haal al mijn berichtjes toch altijd met IncrediMail op :cool:

Hoe groot kunnen de attachments eigelijk zijn bij gmail? :eek:
 
Re: Gmail Drive

Geplaatst door James007
Je kan toch beter van die gratis ruimte profiteren?
Maak er gewoon extra schijfruimte van.:)
Wel jammer dat je dan niet meerdere accounts tot 1 "schijf" kan laten maken zegmaar..

Als je 5 accounts, met elk 2 GB, hebt zou het leuk zijn als je dan ineens 10GB aan schijfruimte erbij kon hebben (en dan niet 5 partities van elk 2 gig) :D



of heb ik nou niet goed gelezen en is dit ook mogelijk??
 
Re: Gmail Drive

Geplaatst door James007
Je kan toch beter van die gratis ruimte profiteren?
Maak er gewoon extra schijfruimte van.:)

Op school krijg ik geen verbinding.. Weet jij toevallig welke poorten worden gebruikt? Niet gewoon 25/110 neem ik aan?
 
Re: Re: Gmail Drive

Geplaatst door XP_PC
Op school krijg ik geen verbinding.. Weet jij toevallig welke poorten worden gebruikt? Niet gewoon 25/110 neem ik aan?
Geen flauw idee van, kben niet zo thuis op dat vlak.;)
 
Re: Re: Gmail Drive

Geplaatst door XP_PC


Op school krijg ik geen verbinding.. Weet jij toevallig welke poorten worden gebruikt? Niet gewoon 25/110 neem ik aan?

Als je gewoon inlogt bij gmail.com op school, blijf jij dan ook hangen bij de pagina waar loading staat? En kun jij je mail dus ook niet checken op school? Dat probleem heb ik namelijk:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan