beamer krijgt geen beeld van laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
Berichten
509
ik heb een oudere beamer gekocht die wel dvd wil tonen, maar nu ik een powerpointstukje via een laptop wil tonen, kan ik geen beeld krijgen.

in de handleiding van de computer staat, uitgaand van win98, dat in systeembeheer ergens twee monitors kunnen worden geactiveerd. In XP wat er nu op zit, zie ik geen aanwijzing hoe je het beeld dus dubbel toont.
Hoe moet ik dat instellen?
 
Waarschijnlijk kun je via de F toetsen op je laptop schakelen tussen beeldschermen. Of alleen laptop, of alleen extern (beamer) of allebei.
 
rechtermuisknop op bureaublad en dan 2 monitoren instellen...
 
het is nu gelukt om via de F-toetsen het beeld naar de beamer te krijgen, maar nu blijft het projectiebeeld flikkeren. Wijst dat op een instellingsfout?

Vanavond houd ik een lezing; je helpt me wel echt!
 
heeft iemand nog een suggestei? ik ben ten einde raad!de laptop blijft flikkeren, op mijn desktop gebruik ik de y-kabel en dan gebeurt er helemaal niks; dwz beeld op de computer blijft maar geen beeld via de beamer. Please help me, I'm desperate!
 
ik heb via de eigenaar van de oude proxima beamer de oplossing gevonden, (het lijkt op frequentie aanpassen, maar dies taat al zo laag mogelijk op 60hz): in veilige modus opstarten, want de beamer doet max 640 x 480. Maar nu is het beeld van de beamer in veilige modus weer slecht van kwaliteit.

Wie weet hoe je in XP een resolutie kunt instellen van 640 x 480? Standaard is 800 x 600 het minste
 
ik heb hier een programma bijgevoegd hiermee kan je de resolutie op 640 x 480 32 bits zetten.

Open het progje, het verschijnt rechtsonderin
klik met rechter muisknop op icoontje
ga met muis op all resolutions
zoek in de lijst 640 x 480 32
suc6
 

Bijlagen

  • resolution.zip
    11,4 KB · Weergaven: 70
hartstikke bedankt bultje, dat zal ik gaan gebruiken. vanavond is het toch goed gegaan, als het donker is dan is het beeld mooi genoeg; maar met jouw progje kan het scherper.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan