thumbnails

Status
Niet open voor verdere reacties.

chocomel

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Berichten
21
ik heb een vraagje (anders kwam ik hier natuurlijk niet maar ja);

als ik op mijn pc op een bepaalde site foto's open door op de thumbnails te klikken dan krijg ik die foto's netjes op aangepaste grootte.
maar als ik dit vanaf een andere pc probeer dan worden die foto's zo onwijs groot afgebeeld dat je 10 minuten naar beneden, boven, links en rechts aan het scrollen bent voordat je de hele foto hebt gezien.
welke instellingen op die pc moet ik veranderen om de foto's ook op aangepaste grootte te zien te krijgen????
 
Kijk eens of dit verbetering geeft. In Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd, aanvinken 'Grootte van afbeeldingen automatisch aanpassen' en sluit af met OK. Bij mij staat trouwens ook aangevinkt 'Afbeelding slim rasteren.'
 
bedankt voor je reactie

:thumb:


Ik heb gekeken of het inderdaad daar aan lag maar daar stuitte ik op het volgende:

de optie "grootte van afbeeldingen automatisch aanpassen" staat hier niet tussen.
"afbeelding slim rasteren" stond er wel tussen en deze stond al aangevinkt.

ik draai onder win98 se.

heb je misschien nog een andere oplossing???
 
Mogelijk draai jij XP, daar zit inderdaad die optie in, terwijl die andere pc met Windows 98 dat niet heeft. Ik zou zo gauw niet weten hoe dit aan te passen. Misschien iemand anders?
 
ik ben blij dat ik ken melden dat het probleem is opgelost.

ik kon de optie "afbeelding automatisch aanpassen" niet kiezen omdat ik nog geen update had gedraaid van IE. Op de betreffende pc liep IE5 namelijk nog en nadat ik m had geupdate naar IE6, kon ik de optie wel aanvinken en worden de foto's nu op aangepaste grootte getoond!!!

het was dus maar een kleinigheidje maar ja als je niet aan de windows update denkt kun je lang blijven zoeken natuurlijk!!! Dom, dom, dom!!

in ieder geval bedankt voor de hulp!!! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan