Videobestand afspeen in DVDspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruud1984

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2004
Berichten
84
Hallo

Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een videobestand dat ik op een cd wil branden zodat ik het op een dvdspeler af kan spelen. Ik kan dit bestand in tmpgenc en virtualmob niet openen. Een ander videobestand kan dit wel. Waar kan dit aan liggen? Ofkan ik dit bestand gewoon branden en dan in de dvdspeler afspelen? Zoja met welk programma? Alvast bedankt!

Groeten
Ruud
 
vertel eerst eens om welk type videobestand het gaat.
 
Er staat gewoon videofragment bij. Hoe kan ik meer informatie die jullie nodig hebben opvragen?
 
Er zal toch wel iets achter staan zoals mpeg, mpg, avi, vob enz en.
 
download gspot, deze kan je haarfijn welke codecs je nodig hebt om die bestanden te kunnen afspelen cq converteren, ff google
 
Bedankt voor jullie tips! ik zal er vanavond meteen proberen gebruik van te maken. Kan het ook misschien aan de afmetingen liggen? Het is maar een klein beeld? Zijn die afmetingen anders te verstellen? Alweer alvast bedankt! Groeten Ruud
 
Als het een klein beeld is zal het wel een divX (Avi) zijn.
Neem nou even de moeite om te doen wat jackall zegt.
Dan weet je direct of je de codec in huis hebt of niet.

Avi kun je normaalgesproken met Nero branden.
 
Hallo,

Sorry Elisa maar ik kan nu pas Gspot gebruiken want zit nu pas achter de betreffende computer. ik heb een bestndje toegevoegd waarbij het scherm van G-spot is toegevoegd. Zegt dit jullie iets?
 
Type: AVI
IMRR: n.s.
I/L : not supported
4CC: mp42
Name: S-Mpeg 4 version 2
Stat: 2 comptibale codecs installed
Runtime: 0:12.54
X:y: 240x180
Bitrate: 653 kb/s
FPS:25.000
Qf: 0.604 bits/pixel
Name: PCM audio
Bitrate: 88kb/s, monophonic
Fs: 11025 Hz
 
Het probleem zit in die S-Mpeg 4 version 2.
De codecs heb je wel in huis.

Ik moet eens even zoeken welk programma dit kan doen. Volgens mij doet Nero het niet. Een ander programma van Ahead doet het wel.
Dit is het eerste programma dat ik tegenkom. Het is een trial.
Ik zoek nog verder en pas aan.
Power video converter Zelf heb ik deze ook en deze heeft de mogelijkheid voor Mpeg 4. (maar of dit nou hetzelfde is als S-Mpeg 4???:8-0:
 
Laatst bewerkt:
Zet hier nog even WELK programma van die 2.
Dat is handig voor andere 'zoekers' ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan