Voldoende ruimte?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
Via news van Outlook express kun je muziek en films downloaden. Meestal zijn dat.rar bestanden die uitgepakt moeten worden. Mijn harddisk is gepartitioneerd en in een deel heb ik nog 8 gb over. Als ik daar de rar files binnenhaal dan kunnen deze niet worden uitgepakt. Te weinig ruimte. Kan ik het uitpakken direct op een DVD branden of is er een andere manier buiten aanschaf van een externe disk.
 
heb je ruimte op je 2e partitie?
dan kan je het uitpakken richten op een directory op je 2e partitie eventueel...

zover ik weet kan direct unzippen en branden niet..
 
Het kan wel daar je kunt aangeven in de nieuwe winzip waar je wilt uitpakken, of het slim is is een ander verhaal, als blijkt dat het rar bestand niet goed is of de film doet niet wat hij moet doen, kost dat je een dvd, dat is zonde, maar vertel eens, hoeveel ruimte heb je dan nog over als de film binnen is, kan me niet voorstellen dat het zomaar volt zit.
Dan moet je wel teveel tegelijk downloaden, dan zou je kunnen kiezen om het 1 voor 1 te doen, dan hou je genoeg ruimte over namelijk.
 
Zoals gezegd had ik op de "d" schijf nog 8 gb over. Maar het uitpakken liep spaak. Om problemen te voorkomen heb k alles verwijderd. Ik kan dus NIET MEER aangeven wat ik aan ruimte heb na het binnenhalen van de rar bestanden. Ik download de film nogmaals en laat het weten. Groet.
 
Ik denk dat er ook iets anders aan de hand is. De schijf heeft 8,17 gb ruimte maar de 17 rar bestanden worden wel uitgepakt en vervolgens komen ze in een map die leeg blijkt te zijn. Dus iets anders gaat fout. Deleten is wellicht de beste oplossing.
 
Als het bestand wat je download een film is, dan is je probleem inderdaad te weinig ruimte. 8gb is gewoon niet genoeg.(een filmdvd is al ruim 8 gb).En voor uitpakken heeft ie gewoon meer ruimte nodig dan het bestand groot is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan