bewerkte video op dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

elha

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2005
Berichten
6
ik heb een film bewerkt in Windows MovieMaker, nu ben ik hier mee klaar en heb de video opgeslagen. WMM zet dit weg als een WMV bestand. Hoe krijg ik dit mijn film nu gebrand op DVD??? bij MovieMaker krijg ik alleen de optie op CD branden. Bij Nero kent hij deze extensie niet. Ik heb inmiddels ook Pinnacle geinstalleerd, maar hier lukt het niet om mijn reeds bewerkte film te importeren.

HELPPPPPPPPPPP
 
bedankt voor de super snelle reactie. heb m geprobeerd met mijn filmpje, maar mijn bestand is te groot voor de try-out versie. ben nu een kleinder filmpje aan het opslaan om het hierna te proberen.
Heb ook gelezen op deze site over Nero Vision Express, is dit te downloaden??
 
Over welke site heb je het?
Sorry, ik heb mijn reactie weggedaan omdat de converter en de super DVD creator te veel limitaties hadden.

NeroVisionExpress hier

Mvg, James
 
dank je, ben Nero Vision al aan het downloaden. hoop dat ik in deze probeerversie mijn film kan branden!
 
Ik heb hem voor de gekheid ook maar es gedownload en hij herkende de serienummer van mijn nero automatisch, geen euro betalen dus.

Wat een prachtprogramma! :8-0:
 
nu krijg ik het bericht dat ik een DVD-Video Plug-in moet kopen??
 
Tja, dat is dus een lastig probleempje. Zo krijg je geen enkele dvd te zien. Tenzij je beslag weet te leggen op die plugin.
 
Inderdaad. het valt nog niet mee zo'n film branden. Van nog nooit met een camera gewerkt te hebben, nu de film bewerkt te hebben en dan krijg ik m nog niet op dvd gebrand! ben er maar druk mee!
 
Het is gelukt! heb mijn film gebrand met Nero Vision Express, nadat ik de DVD Plug-in aangeschaft had.
 
Gefeliciteerd!!!! :D Nero is een prachtig programma waarmee je heel veel kunt.
Geniet er van!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan