css decoding tools

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
502
Ik heb The Incredibles DVD gekocht en wil een kopie voor in de auto te maken. Het mislukt steeds. Ik heb de volgende programma's geprobeerd:

1. DVD-shrink (trekt wel de bestanden naar de harde schijf, maar stopt nadat het ongeveer 10% heeft weggeschreven (naar de DVD - d.m.v. Nero).

2. CloneDVD - geeft gelijk de mededeling dat het niet kan kopiëren omdat de DVD beveiligd is.

3. Intervideo DVDcopy 3. Zelfde verhaal als CloneDVD.

Welk programma moet ik aanschaffen om wel een kopietje te kunnen maken van de genoemde DVD?

Alvast dank!
 
Het probleem zit hem in de beveiliging en helaas vanwege de huisregels mogen we je daarom niet helpen met het ilegaal kopieren vd dvd.

-->>Lees huisregels <<--
 
Dat snap ik! Maar een kopie voor thuisgebruik is anders dan een illegale kopie, toch?
 
henry

als wat heb je geschreven in nero ?
het moet als video-dvd
 
Klopt, had ik gedaan! Inmiddels heb ik mijn probleem opgelost, d.m.v. de programma's:

1. DvixToDvd (inclusief dvdshrink) om de gegevens naar de harde schijf te halen.
2. CopyToDVD (v3.0.51.94) beschreef daarna - foutloos - mijn kopie!

Bedankt voor het willen meedenken! Misschien hebben anderen ook iets aan het bovenstaande?
 
Probleem!!! Ik had voor de zekerheid eerst een kopietje gemaakt op een rewritable DVD (die deed het goed!) en daarna op een writable DVD. Deze laatste kopie deed het dus niet. Ik snap hier niets van. Hoe kan een rewritable het wel doen en een gewone DVD het niet? Iemand een suggestie??:confused:
 
soms kan gebeuren dat 1 merk niet wil en ander niet

ondersteund uw dvd-speler het type dvd + of -

mijne jvc ondersteund geen + formaat
en ne goedkope van 50 € ondersteund ze allebei
 
Mijn DVD-brander ondersteunt alle typen, misschien was het een incidentele fout? Ik ga nu proberen om een (on the fly) kopie te maken van de rewritable naar writable. Misschien gaat het zo wel? Het is wat omslachtig.
 
ik ben zo niet voor onfly kopieeren
ik maak altijd een image met nero :)
 
Geplaatst door Henry1st
Probleem!!! Ik had voor de zekerheid eerst een kopietje gemaakt op een rewritable DVD (die deed het goed!) en daarna op een writable DVD. Deze laatste kopie deed het dus niet. Ik snap hier niets van. Hoe kan een rewritable het wel doen en een gewone DVD het niet? Iemand een suggestie??:confused:

was brandproces gelukt of kon je standalone dvd speler het niet lezen
 
Het brandproces was na 30% mislukt, toen werd de DVD uitgeworpen!
 
brand hem ff wat trager
soms is oook aan de dvd's gelegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan