software nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

A.R.J.H

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2002
Berichten
87
Beste mensen
Ik heb een computer met win xp prof. en ik zie 2 geel vraag teken op apparaatbeheer op Multimedia controller en videocontroller (VGA compatatibel), daarom heb ik geen geluid op de computer en niet goed kwalitait beeldscherm, ik begrijp dat ik geen software voor dit apparaat heb, waar kan ik de software vinden?
iemand kan mee helpen?
Alvast bedankt
 
Volgens mij gaat het gewoon om de drivers. Die zijn vaak op de site van de fabrikant te vinden.
 
download eerst het gratis programma everest home edition daarmee kun je zien wat je in je pc hebt.
Dan komen we er mischien achter wat voor een hardware het is en dan kunnen we de software gaan zoeken.
 
Bedankt voor jullie reactie
Ik heb de programma eversthome151 gedownload en dan? ik zie in de configuratie beeldscherm van everstehome edition all hardware en software en dan? wat ga ik doen?
 
Zoek de software/hardware waar het om gaat.
Daar staat vaak een type bij. Ook is het soms aanklikbaar en ga je naar de site ervan.
Als alleen het type er staat tik je dat in bij google. Vaak is de eerste link van de fabrikant, maar dat zie je snel genoeg.
Als je naar die site gaat kan je daar de drivers vinden.

Bij aanklikbare info kan je gelijk naar de site en de drivers opzoeken.
 
Als je everest opent klik dan op computer>overzicht en kijk vooral wat er staat bij Multimedia controller en videocontroller.
anders maak een screenshot van het overzicht en post het hier dan kunnen we meekijken.
 
in de report zie ik de volgende
Unknown:
Multimedia-audiocontroller
Videocontroller (VGA-compatibel)
 
Heeft het ooit wel goed gewerkt op de pc?
Anders ga naar apparaatbeheer en verwijder deze eens een voor een dan opnieuw opstarten dan gaat je pc nieuwe hardware zoeken.
 
Eigenlijke de pc opnieuw geinstalleerd ,dit process heb ik gedaan meerder dan een keer, en als de pc opnieuw gestart gaat de pc naar nieuw hardware te zoeken, en hij vind de nieuw apparaat maar de software heb ik niet, daarom heeft de pc geen geluid.
 
Weet je wat het is als we geen naam en type hebben word het dus moeilijk om de software te downen en te installen.
Wat is het voor een pc (naam en type mischien)?
Geen papieren erbij ook niet van die kaarten of iets?
 
bedankt voor je hulp....Ik stuur je nu de rapport
 

Bijlagen

  • report.txt
    42,7 KB · Weergaven: 13
:D :D
Doe het eens anders,als je het overzicht van everest op je scherm hebt staan,klik op printscreen>dan naar paint openen en daar druk je op ctrl en v tegelijk>dan bestand opslaan als gif en die post je hier even.Is iets duidelijker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan