Problemen met streams

Status
Niet open voor verdere reacties.

keano

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Berichten
177
Ik krijg vaak deze foutmelding als een ik stream op internet bekijk:

Het opgegeven type gegevensstroom wordt niet herkend. (Fout=C00D07E2)

Kan niet openen. Controleer het pad en de bestandsnaam en probeer het opnieuw. (Fout=C00D07E2)

Ik weet niet waarom dit is, en vraag me af of jullie dit weten, een site waar ik dit krijg is:

http://beeldbank.schooltv.nl/hi/index.jsp?povo=vo&size=big#c=2108,t=2002,s=2212,u=1256 (voor school:p)

Iemand idtje?
 
Is dit probleem altijd zo, als je iets afspeelt via internet of niet?
 
ja, bijna wel, maar ik kom zo niet op een site waar dit niet gebeurd.... zou het misschien kunnen omdat ik k-lite codec pack, heb geinstalleerd?
 
Ik denk het niet, maar is het probleem aanwezig sinds dat codecs-pakket of was het eerder ook zo?
Nog een vraag: welke versie van Windows Media Player heb je?
 
Ik denk dat het probleem er toen al was... maar bennie cker, kheb WMP10, maar die gebruik ik niet...oja als jij op die site kijkt wat ik net aangaf krijg je dan het filmpje te zien op een nieuwe versie van van wmp (10) of op een andere oudere versie? ik krijg een oudere versie soort media player classic.....en dan komt die foutmelding
 
Daar zou het wel eens aan kunnen liggen denk ik. Ik heb de nieuwere (10).
- Waarom staat die oude erop?
- Kan je die ook handmatig opstarten? (om opties aan te passen).
 
Dat k-lite codec pack gebruikt een ander soort media player classic (vind ik persoonlijk fijner, geen fratsen:p) maar ik zal proberen die k-lite pack te deinstalleren dan lukt ie misschien wel....
 
nee, hij gebruikt nog steeds de classic versie:S en doet het dan niet....
 
Ga is naar de opties van WMP 10. Rechtermuisknop op de naambalk van WMP 10. Dan extra>opties. Kijk dan bij Netwerk en staan daar dan HTTP, UDP, TCP en Multicast aangevinkt? Dit is bij mij wel het geval

EDIT: Verwijzing kloppend gemaakt.
 
Ga maar weer naar opties en daar naar beveiliging. Haal het vinkje weg bij de tweede regel (dat is de regel waarbij mijn cursor staat in de bijlage.
 

Bijlagen

  • wmp.jpg
    wmp.jpg
    27,9 KB · Weergaven: 38
Ik ben op dit moment even door mijn ideeën heen:confused:. Ik zal er nog verder over denken, maar reageren zal ik niet meer doen vandaag.
Misschien is er nog iemand anders met een idee:confused:.
 
Heeft nie geholpe:| maja maaknie uit, ik ga binnekort me pc weer ff formateren, dan moet ie wel weer draaien me pc doet tog vaag....nog bedankt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan