Srt to Saa converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
De Srt to Saa converter van Tazman is een andere dat die daar staat beschreven. Waar kan ik deze vinden. In de toolset zit een andere, lees lastiger.......Subs. Zo vind je daar nergens converter........

Ook de virtual dub versie 1.4 is anders. Waar vind je bijvoorbeeld Auxsetup.exe?????
 
Laatst bewerkt:
LOL, ik weet niet waar je die andere srt2ssa kan vinden misschien ff googlen? Maar die virutaldub moet je ff een nieuwe map maken en uitpakken, dan krijg je 2 soorten .exe bestanden als het goed is:)

Robin
 
Heb nog steeds geen oplossing hoe ik precies een gedownloaden film op dvd kan zetten........:(
 
download srt2ssa hier

Download sub2ssa hier

sub2saa.JPG


1: voeg hier je srt file in
2: hier komt de output file naam geef een locatie op voor je ssa file
3: verander evt je lettertype / kleur / grote enz
4: klik op convert to ssa

srt2saa.JPG


1: voeg hier je srt file in
2: hier komt de output file naam geef een locatie op voor je ssa file
3: verander evt je lettertype / kleur / grote enz
4: klik op convert

Soms kan een klein beetje google geen kwaad ;)
 
Hallo Tazman je oude uitleg was niet meer up to date zodat e.e.a. niet meer klopte, maar zal eens kijken of ie nu wel klopt...............
 
Geplaatst door PJnijm
Hallo Tazman je oude uitleg was niet meer up to date zodat e.e.a. niet meer klopte, maar zal eens kijken of ie nu wel klopt...............

in mijn handleiding staat nog steeds de sub2ssa hoor dus waarin die niet up to date is ??

zelfde verhaal met virtualdud en de auxsetup er staat toch echt.

Open eerst de map waar virtualdub staat en klik op Auxsetup.exe
 
Andere vraag, kun je hem daarna dan gelijk branden in bijvoorbeeld Nero 6?

In dvd shrink kent ie namelijk het file niet.
 
wat wil je precies gaan doen en wat voor files heb je ??

ik ga er nu even vanuit dat je in het bezit bent van een avi / mpeg file en een srt/ssa file ??

als dat zo is dan zul je eerst het avi/mpeg file moeten ondertitelen dit kan met virtualdub en tmpgencoder.
als het file ondertiteld is dan kun je met bv tmpg dvdencoder er dvd files van maken en die daarna branden op dvd.

dvdshrink herkend geen srt / ssa file het is ook niet zomaar mogelijk als je bv al in het bezit bent van dvd file ( vod , ifo , bup ) om deze even te ondertitelen.
Daar komt iets meer bij kijken dan alleen een srt omzetten en virtualdub.
Dan zul je echt met dvd reauthor programma's aan de gang moeten gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan