Geen geluid in (Windows) Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

BAH

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
67
Beste mensen,

Ik heb laatst mijn, zelf met de camcorder gemaakte videobanden, over laten zetten op DVD. Nu wil ik deze DVD's op de PC gaan bewerken met Movie Maker van Microsoft. Het binnenhalen van de DVD op m'n harde schijf, middels het programma Easy DIVX, gaat prima. Genoemd programma maakt er allemaal clips van. Echter, het geluid is kennelijk niet mee getransporteerd.
Op de DVD is het geluid wel goed, dus daar ligt 't niet aan.

Mijn concrete vraag: hoe krijg ik beeld èn geluid naar mijn PC getransporteerd?
Ik dank jullie op voorhand voor jullie meedenken.

Groet,

Marcel
 
Je kan het proberen met dvddecrypter zo zet je het op je pc www.dvddecrypter.com hier kan je het gratis downloaden niet zo een moeilijk programma je doet de dvd in je dvd speler/brander, dan kan je kiezen in welke map je het wil hebben, daarna komt er een dvd met een groene pijl, als je daar op drukt dan gaat ie vanzelf de bestanden in die map zetten, dus het hele dvdtje, duurd ongeveer 15 tot 25 min. Mocht je niks te zien krijgen moet je ff een image maken met nero dan in deamon tools openen zo kan je het kijken of het werkt.

Robin..
 
Decrypter werkt perfect. Echter, hierna moet ik er een AVI bestand van maken. Dat kan met DVD to AVI converter, ben ik achter gekomen. Echter dat kost vreselijk veel ruimte op m'n harde schijf. 1 GB per 30 seconden. Op gegeven moment krijg ik een error omdat m'n schijf vol gelopen is.

Iemand een oplossing??

Groet,
 
Uhm, ik zou zeggen probeer der is een Image van te maken met nero, misschien dat je via die image kan bewerken etc wat je wil doen :).

Robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan