Dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dalt005

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2002
Berichten
446
Kan ik 2 of meer films op een dvd zetten?
1 is 704 mb
2 idem
Op een simpele cd gaat dat maar tot 700 mb.
 
Ja, dat kan.:)

Zeg misschien ook ff de extensie van je filmpje.:)
 
ja een filmpje is het niet maar wel een film in divx en met eencd heb ik maar max 700 mb.Maar dat gaat er over,zodus als ik wil branden gaat het niet maar nu heb ik dvd's 4,7 gb en voor 1 film daar op te zetten is dat nogal dom .Daarom vraag ik als ik 2 of 3 films kan op 1 dvd zetten en hoe?
 
Enkel als je DVD-speler DivX ondersteuning heeft. Anders ga je ze naar het DVD-MPEG2 (PAL) formaat moeten omzetten en dan op een DVD branden in data-modus. (omzetten kan via TmpegEnc)
 
Ja nog geen echte oplossing maar ik zoek verder.Mijn dvd speler ondersteund dixv maar ik begrijp niet waarom de pc geen dvd's brand die meer zijn dan 700 mg.Nu ben ik bezig met Nero en ja ik weet het nog niet dat duurt al meer dan 2 uur.En nu zegt hij bezig aan het coderen van video???
 
Zorg ervoor dat er altijd DVD staat ingesteld bij nero en geen CD. Heb je data-dvd gekozen in nero?
 
Wel ja maar wat ik niet versta is dat ik gemakelijk en cd kan branden onder de 700 mb en eens er boven met een dvd kan ik niets doen.
 
Dus je gebruikt Nero.

Wat van nero? NeroVision, NeroExpress, NeroBurningRom?

Indien je het met BurningRom doet:
- dus je selecteert DVD-ROM (ISO) als type DVD.
- je voert in de venstertjes gewoon je divx-bestanden toe.
- je brandt.

BIJ HET TOEVOEGEN, ZOU JE DERGELIJKE BALK MOETEN ZIEN:
 

Bijlagen

  • de balk.gif
    de balk.gif
    2,1 KB · Weergaven: 15
Waarom niet? Wel meer zelfs. Ze worden niet groter hoor. Ze hoeven niet gecodeerd te worden, ze staan al in Divx.

Je kan in het begin ook kiezen, als je DVD-ROM(iso) hebt aangeklikt, voor "multisessie starten". Dan wordt je DVD niet gesloten op het einde en kan je er devolgende keer nog divx-films bijop zetten. (dan devolgende keer wel kiezen voor "continue multisession" of zijn nederlandse variant)
 
Maar ze speelden wel goed af op de computer zelf?
Als dat zo is, pas ik voor deze vraag.
Verder succes nog met dit topic.:thumb:

Groeten, James
 
Wel ja zoals u het hebt gezegt met Nero BurningRom.
Ik heb kunnen 4 dvix op een dvd zetten maar er is wel een film bij waarvan ik geen geluid heb en nochtans heb ik het geluid op de pc.Natuurlijk heb ik de opplosingen geprint om ze niet meer te vergeten.Dank u nogmaals.:thumb:
 
Graag gedaan!:)
PS: U, u, u.... Jij is goed genoeg hoor.:eek:
Tis een beetje uitvissen natuurlijk, maar ik zie dat je graag vist dus da's geen probleem.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan