Wat is een TS-Pot file?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Kan ik deze gewoon downloaden en daar dan een DVD van maken??


Raymond
 
heb nog nooit van dat soort files gehoord maar heb een idee dat het gewoon een aanduiding is van een uploaders groep oid.

geef evt eens eens screendumpje ofzo ?
 
Is wil een screenshotje van een torrentsite, is dat een probleem??
 
zolang je alels onleesbaar maakt en alleen die bestandsnaam zichtbaar hebt zie ik het problem niet
 
is inderdaad wat ik al dacht is een rip groep.

TS staat voor Telesync
POT staat voor de groep die de film heeft geript enz

Meestal wordt er tegenwoordig een aanduiding bij gezet die enigesinds de kwaileit van de film aanduid.

Telesync:
Een film opgenomen met de telesync techniek, is een film waarbij geluid en beeld apart opgenomen worden. Hierdoor heeft men minder last van omgevingsgeluiden en levert dit voor de film een beter kwaliteit geluid.

verder kom je ook geregeld tegen

Telecline (telecine)
Telecline is eigenlijk het omzetten van analoge video naar digitale media meestal films opgenomen in de bios met een analoge camera en later omgezet naar digitaal.

Screener:
Een screener is een preview van een film voor bioscopen of mogelijke award reviews. Deze video (videoband of DVD) is vaak van hoge kwaliteit maar heeft meestal wel tussendoor scrollende teksten die je erop wijzen dat dit een illegale kopie is. Modernere screeners hebben ook weleens zwart/wit fragmenten tussen door

Cam (video)
Een CAM is een opname van een bioscoop film m.b.v. een gewone camcorder. Dit resulteerd in een film van zeer slechte kwaliteit. Niet alleen is het beeld slecht maar ook het geluid is zeer slecht te volgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan