Geen verbinding met NETGEAR modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipo5

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2005
Berichten
8
Hallo mensen..

Allereerst mijn complimenten voor dit mooie forum, netjes en infomatief..

Nu heb ik een vraag en ben zeer benieuwd of we hier uit gaan komen!
Heb een draadloos modem/router gekocht netgear dg834gt en een netgear wireless usb adapter..
Voor dat ik verbinding met internet wil gaan maken moet ik dit modem instellen met het ip adres van mijn profider (kpn).. Nu lijkt dit heel simpel maar ik kom met geen mogelijkheid in men modem.

Er staat maak verbinbing met de router door dit ip adres in te typen 123.345.0.8.. mijn router is gewoon nog via lan aangesloten en werkt maar reageert niet op dit ip adres wat ik in explorer intype!!

Zou iemand mij kunnen helpen

Alvast bedankt groeten pipo
 
Probeer je het wireless?

Dat gaat niet werken. Je dient tussen de router en je pc een netwerkkabel te hebben en zodoende je router instellen
 
Geplaatst door pipo5
Hallo mensen..

Allereerst mijn complimenten voor dit mooie forum, netjes en infomatief..

Nu heb ik een vraag en ben zeer benieuwd of we hier uit gaan komen!
Heb een draadloos modem/router gekocht netgear dg834gt en een netgear wireless usb adapter..
Voor dat ik verbinding met internet wil gaan maken moet ik dit modem instellen met het ip adres van mijn profider (kpn).. Nu lijkt dit heel simpel maar ik kom met geen mogelijkheid in men modem.

Er staat maak verbinbing met de router door dit ip adres in te typen 123.345.0.8.. mijn router is gewoon nog via lan aangesloten en werkt maar reageert niet op dit ip adres wat ik in explorer intype!!

Zou iemand mij kunnen helpen

Alvast bedankt groeten pipo

Hallo Pipo,

Je moet idd eerste met een netwerkkabel de verbinding opzetten alvorens je met een usb adapter kan gaan werken.(waarom geen draadloze netwerkkaart ?)
 
Bedank voor de snelle reactie mensen..

Heb idd mijn modem gewoon via netwerkkabel op netwerkkaart van de pc aangesloten..
Het probleem is dat ik geen verbinding kan maken met het router.. ook als ik het ip adres van deze intype krijg ik geen contact!!

Aan wat kan dit liggen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan