Nieuwe micro annex koptelefoontje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deejay59

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Berichten
120
Hoi,

Deze voormiddag heb ik (voor mijn dochter) een webcam gekocht (Creative NX Ultra). In het pakket zit er ook een koptelefoontje met daaraan een microtje. Maar in de handleiding spreken ze daar niet over, laat staan dat er enige uitleg bij is. Ik heb de twee gekleurde pluggen in de overeenkomende gaatjes achteraan mijn computer gestoken. Maar wat moet ik nu verder doen. Hoe laat ik mijn computer deze nieuwe apparaatjes herkennen. Ik heb al geprobeerd met geluid opnemen, maar waarschijnlijk doe ik iets verkeerd. Er zal wellicht een voor de hand liggende oplossing zijn, maar ik vind niet onmiddelijk wat ik nu moet doen.

Wie helpt mij?

Alvast bedankt,

Geert (alias deejay59):)
 
Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Entertainment > Volumeregeling
Kijk daar eens of e.e.a. niet uit staat gevinkt (bij dempen) of de volume regeling uit staat
 
Geplaatst door monaco
Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Entertainment > Volumeregeling
Kijk daar eens of e.e.a. niet uit staat gevinkt (bij dempen) of de volume regeling uit staat
Heb ik al bekeken en alles staat aangevinkt, en er is niks 'gedempt'. Moet ik microfoon 'selecteren'? Dat heb ik ook gedaan, maar ook geen resultaat.
 
Staat er niets bij op die installatieCD van die webcam?
Welk besturingssysteem heb je?
 
Geplaatst door James007
Staat er niets bij op die installatieCD van die webcam?
Welk besturingssysteem heb je?

Nee, hoor. Nergens niks te vinden. Het zou trouwens gaan om een promotie-actie, dus ....
Ik werk met XP.
 
Heb je wel de geluidskaart draivers geinstaleerd?
 
als je nu eens probeert om via start/programma's buroaccessoires/entertainment/geluidsrecorder probeert om wat in te spreken/opnemen.
Als dat werk, denk ik dat je via de webcam opties je geluid wel kan instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan