Ulead videostudio 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

schatjes

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2005
Berichten
27
Als ik een film maak met Ul videost 8 en ik wil kijken hoe het project eruit ziet gebeurd het regelmatig dat ik geen beeld zie maar wel het geluid hoor. De oplossing is dan programma afsluiten en opnieuw starten. Lukt het dan nog niet dan opnieuw opstarten van de PC. Hij heeft dan wel alle beelden vastgehouden maar lijkt het beeld niet af te willen spelen. Ik heb van iemand gehoord dat dit zou komen door teveel effecten achter elkaar. Maar ja wat erop zit moet je kunnen gebruiken.

Heeft iemand anders dit probleem met Ulead videostudio 8 ook??????? En weet iemand wat hieraan te doen. Want eerlijk is eerlijk: het is een mooi programma.:confused:
 
Ik denk dat je dit bedoeld

Monaco, ik heb het volgende aan info, kan je hier iets mee?

Besturingssysteem Microsoft Windows 2000 Prof
Service Pack 4
CPU Type Intel Pentium 4E, 3000 MHz


Moederbordnaam Asus P4P800 SE
Moederbord ChipsetIntel Springdale i865PE
Systeemgeheugen 1024 MB (DDR SDRAM)

Video kaart NVIDIA GeForce4 MX 4000 (128 MB)
3D-Versneller nVIDIA GeForce4 MX 4000

Geluidskaart SoundMax Integrated Digital Audio (Asus)

Ik heb deze info via Everest. Heb je meer nodig, dan hoor ik het wel. Wat ik trouwens kan verzinnen is dat de videokaart wat aan de magere kant is voor Ulead vs8.

Ik wacht je reactie af. Bij voorbaat dank.:rolleyes:
 
Aan je specs kan het niet liggen, ik gebruik studio 9+ op een AMD XP 2600+ en dat loopt perfect. Studio 8 heb ik gebruikt op een AMD XP 1700+ het dat ging net.

Probeer het afspelen eens zonder dat er andere progs mee draaien (virrusscanner, firewall, internet connectie etc)
Ik neem aan dat je de film pas binnenhaalt als je de (film)schijf opnieuw geformateerd hebt.

Heb je alle updates voor studio 8 binnengehaald?

Type in Google maar eens in: studio 8 problemen
 
Dank je wel Monaco

Ik heb vlug even gekeken, maar 591 meldingen kosten iets meer tijd. Ik ga hier zeker in zoeken. Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan