dvd maken lukt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Ik heb met newsbinpro uit een nieuwsgroep een aantal bestanden gedownload. Nu heb ik ze uitgepakt en in een map neergezet (zie bijlage 1). En als ik ze dan met Nero probeer te branden krijg ik de melding zoals te zien in bijlage 2. Ik heb vaker gebrand met Nero en doe het altijd op dezelfde manier.. Kan 1 van de bestanden niet goed zijn ofzo? en is er nog een andere manier om er een videodvd van te maken?
 
kan je ze afspelen met powerdvd
 
ik zie een menu dan heel snel wegschieten (weet niet of ik ze op de goede manier open.. ik zet alle bestanden uit de map die ik gemaakt heb in de mediabestandenlijst) en daarna kan ik de 4 filmgedeelten afzonderlijk heel goed afspelen...
 
iets te snel.. ik open het ifo bestand nu en dan krijg ik keurig een menu en kan daarna alles goed afspelen.. dus ja.. ik kan het met powerdvd afspelen..
 
ik heb, ongeduldig als ik ben, de foutmelding genegeerd.. en hij doet het gewoon... maar als iemand nog een idee heeft waar de melding vandaag komt.. graag..
 
Heb je met Nero dan wel het ifo file aangeklikt?
 
ik heb die 10 bestanden in de map video_ts gesleept.. doe ik altijd zo.. normaal werkt dat..
 
Het kan zijn dat het ifo filetje wat je aanvinkt
als je gaat branden niet goed is
Ik heb het ook gehad dan wel met andere brand programma's
Als je heel snel het beeld zie flikkeren en dan weer weg is is het ifo file niet goed.
Ifo files kan je repareren met een speciaal programma.

Bavaria DVD Rebuilder is gratis
 
Ik heb eens zitten surfen. Die foutmelding van je zie je niet veel. Als er een antwoord op komt is: brand met die en die dus daar schiet je ook niets mee op.
Als je morgen weer een berichtje maakt zodat ik een mail in de bus krijg dan ga ik verder met zoeken. Nu even wat anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan