Foto uitprinten op meerdere pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

faith78

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2004
Berichten
34
Hallo,

Ik wil een foto uitprinten op meerdere pagina's... wie weet hoe dit kan?!!
 
Welk programma gebruik je om de foto's te bewerken.

Als je geen fotoprogramma's hebt kun je paint gebruiken.

Als je een foto in PAINT opend en je kiest eerst BEWERKEN > ALLES SELECTEREN en daarna AFBEELDING > UITREKKEN/HELLEN vervolgens geef je aan hoeveel % de foto vergroot moet worden en dan kun je bij BESTAND > PAGINA-INSTELLING aangeven op hoeveel pagina's e.e.a. moet worden afgedrukt.
 
Je kunt ook een afbeelding in, jawel, Excel zetten en deze groter slepen. Je kunt door de paginascheidingslijnen dan ook mooi zien welk gedeelte op welke pagina komt.
Heb je wel een image die groot genoeg is? Je kunt een afbeelding groter maken dan de originele grootte maar daar wordt ie meestal niet mooier van.
 
Je kunt natuurlijk ook een ontzettende vergroting ervan maken door de afbeelding hier te rasteren en resulterende pdf te printen (hiermee kun je echt kamerbrede posters maken):D
 
Je kunt natuurlijk ook een ontzettende vergroting ervan maken
Klopt, al eens vroeger gebruikt en eigelijk alweer vergeten (bedankt voor de tip), dit werkt echt heel mooi.
 
Poster gebruiken!!

Het progammaatje Poster is daarvoor super geschikt. Het maakt plakrandjes die je zelf kunt instellen en je maakt de foto zo graat als je maar wilt. Kan 't je mailen als je wilt.
 
Paul67,

Kun ja aangeven waar het prgramma Poster te verkrijgen is, welke uitgever?
 
bedankt voor de reacties allemaal, ik ga er eens goed voor zitten om het uit te proberen.

En ik ben ook erg benieuwd waar het programma poster te verkrijgen is.
 
Da's niet de goeie, Maestro!!

Heb geen ftp of zo, is ook niet meer te vinden op internet. Wie het hebben wilt stuurt maar een mailtje naar me met in het onderwerp "poster" dan komt het progje naar je toe. Is een filetje van 500Kb. Of heeft iemand een ftp waar ik 't kan uploaden zodat iedereen er aan kan?

(ben hier trouwens nogal nieuw... Waarom staat er bij mij "email" waar bij de meesten "bericht" staat? Als ik op bericht druk moet ik eerst verenigingslid zijn....??)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan