VCN Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beware

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
10
Even een vraag wat betreft VCN gebruiken wanneer je achter een ADSL verbinding zit (router).

wat moet ik hiervoor doen om VCN te kunnen gebruiken?

Inside adress=???
Outside adress=??

Ik zat in de NAPT configuratie van de speedtouch 510 modem maar kom er niet uit. En hoe zit het met een programmaatje Putty??

Groet
Ben
 
VCN = VNC, neem ik aan. Outside = het adres dat je van je provider hebt gekregen. Of leeglaten, komt het ook wel goed. Inside adres = het adres binnen je netwerk waar het naartoe moet. Bijvoorbeeld 192.168.1.100. Als je een router achter de modem hebt staan moet je daar naar verwijzen en dan in de router nog weer doorverwijzen naar de pc die je op afstand wilt besturen. De poort die je moet openen is poort 5900. (Stond niet in je vraag maar ik vertel het er even bij)

Putty weet ik zo niet
 
Geplaatst door Beware
Even een vraag wat betreft VCN gebruiken wanneer je achter een ADSL verbinding zit (router).

wat moet ik hiervoor doen om VCN te kunnen gebruiken?

Inside adress=???
Outside adress=??

Ik zat in de NAPT configuratie van de speedtouch 510 modem maar kom er niet uit. En hoe zit het met een programmaatje Putty??

Groet
Ben

Ik wil niet veel zeggen maar bedoel je niet VPN Virtual Private Network ?

Indien ja dan hierbij wat leesvoer:

http://www.zyxel.nl/support/speedtouch.html
 
Geplaatst door upsidaisy
bedoel je niet VPN Virtual Private Network ?
[/url]
Als dat zo is dan is dat inderdaad wel weer heel wat anders :D Tnx Upsidaisy (Ik zie nu eigenlijk pas in welke sectie deze vraag staat)
 
Laatst bewerkt:
vnc

Heb firewall uitgezet en NAPT ingesteld op de modem. Poort 5900 open maar geen verbinding mogelijk.

Vreemd.

IP adress is een 19x.x.x.x nummer met poort 5900 open.
 
1. Heb je vraag van Upsidaisy nog gelezen? Gaat het over VNC (Virtual Network Computing) of over VPN (Virtual Private Network)

2 Hoe ziet jouw netwerk eruit? Is\ zijn jouw computer(s) rechtstreeks aangesloten op de modem of heb je daar nog weer een losse router achter zitten?

3 Zijn ALLE firewalls inactief? Ook eventueel Zonealarm en de ingebouwde firewall van Windows?
 
router

Alles gelezen. De computer zit rechtstreeks met modem op internet.

Geen firewall aan bij het testen van de verbinding.

Groet
 
Welk protocol heb je ingesteld in je NAPT? Dit moet tcp zijn

Misschien domme vraag maar ik stel 'm lekker toch: is de VNC server actief op de pc die je wilt overnemen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan