zwarte ruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hadji

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Berichten
63
Als ik een avi film omzet naar dvd film dan heb ik boven en onder in beeld zwarte ruimte, waardoor de film in klein beeld te zien is, weet iemand hier raad mee ?
 
Nog geen antwoord? Dan probeer ik het maar.
Download eens VSO DivXtoDvd (typ zo in Google)
Waarschijnlijk is het een MPEG4.
Kun je trouwens van tevoren controleren met Gspot.
Als je gaat converteren goed opletten welk formaat je kiest. 720 x 576 breedbeeld (16/9)
14/3 is gewoon beeld. Maat weet ik niet.
 
Nee lukt ook niet joh, wel wat beter maar schilt maar een paar milimeters, en ondertieteling krijg ik ook niet eronder met dat programmatje.
 
Heb je nog gekeken met Gspot wat het precies voor'n formaat was?
Alleen onder en boven betekend dat het voor breedbeeld is en jij op de pc op 14/3 kijkt.
Heb je een breedbeeld tv? Zou ik het eerst daar op gaan kijken.
En anders moet je echt de instellingen wijzigen naar 'gewoon' beeld.
 
Ik heb geken met Gspot en t is een MPEG4, ik heb geen breedbeeld dus kan ook niet checken, maar ik heb de film ook ingesteld op 14/3 maar echt geen verschil, heel vreemd
 
Maar heb je de maten dan ook aangepast? Alleen 14/3 is niet genoeg. Je hebt altijd 2 dingen om te wijzigen.
Mij lukte het met dat programma wel om heel klein beeld om te zetten naar groot. Of het nou breedbeeld is of gewoon beeld.
 
welke maten moet ik nog meer aanpassen, ik heb t op 4:3 gezet en nog zijn die balken er, (ik heb geen breedbeeld, maar gewoon beeld),en wat moet ik bij GSpot veranderen en hoe doe ik dat, toch moet ik iets fout doen, want t lukt echt niet, weet jullie misschien een oplossing:rolleyes:
 
Ben je er inmiddels al achter? Ik was met vakantie en ben even terug.
 
Vakantie...hmmm lekker joh ben ik ook wel aan toe. Maar nee t is echt niet gelukt, ik krijg t niet op t hele beeld, als je t niet erg vindt, zou je mij nog een keer precies vanaf t begin uitleggen wat ik moet doen ? ook met GSpot wat je daar precies moet veranderen, heel erg bedankt
 
Gspot kan je alleen laten zien wat voor een soort film je hebt. Je had een mpeg4.
Als het met VSO niet is gelukt zul je het met een ander programma moeten proberen.
Je hebt een programma nodig die je ook de mogelijkheid geeft om beeldformaten in te geven naast 4:3 en 16:9.
Ik heb nogal wat van die videoprogramma's dus ik kan niet 1 2 3 zeggen welke het dan wel moet zijn.
Zoek eens op Mpeg4 to Dvd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan