Aanmelden bij hotmail lukt niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.

emmeke22

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
41
Hoi ik probeerde zo net aan te melden bij hotmail, maar dan krijg ik zo'n venster met toets te tekens in die je ziet in het venster en dat doe ik dan ook maar dan krijg nadat ik op OK heb gedrukt weer hetzelfde venster.....wat valt hier aan te doen????? En met een ander email adres aanmelden doet ie het wel gewoon en krijg ik dat venster helemaal niet??

THX alvast!!
 
huh dat is raar, ik zou zeggen controleer eens op virusse... verder zou ik niet wete wat dit zou kunne zijn.. nog nooit van gehoord of gehad

gr hollander
 
Zou het toevallig kunnen dat jizelf of iemand anders meerdere keren je wachtwoord verkeerd heeft ingetypt, waardoor je account nu is geblokkeerd.
Dit zou namelijk ook verklaren waarom een andere account wel werkt.
 
nou virus is het niet scan best vaak heb pas mn hjiacklog nog laten checken dus denk het niet.

Hij doet het nu ook gewoon weer, zag op andere sites dat mensen er ook last van hadden en niet wisten waarom, maar hoorde wel dat er een storing was bij hotmail dus zal dat wel zijn denk ik...
 
Hoi ik probeerde zo net aan te melden bij hotmail, maar dan krijg ik zo'n venster met toets te tekens in die je ziet in het venster en dat doe ik dan ook maar dan krijg nadat ik op OK heb gedrukt weer hetzelfde venster.....wat valt hier aan te doen????? En met een ander email adres aanmelden doet ie het wel gewoon en krijg ik dat venster helemaal niet??
aanmelden bij hotmail

HX alvast!!

Probeer maar hier oplossing te vinden aanmelden bij hotmail !
 
Topic is bijna 2 jaar oud en Emmeke heeft nooit meer gereageerd. Dus erg actueel is het niet meer. Zulke vragen mag je met rust laten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan