video van pc naar tv - PART II

Status
Niet open voor verdere reacties.

R.V.

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Berichten
50
Beste forumleden,

Een weekje terug beschreef ik hier het probleem dat ik geen beeld heb op mijn TV als ik deze op mijn PC aansloot.
Inmiddels ben ik een stapje verder gekomen, in die zin dat ik inmiddels wat ik op mijn PC zie (de desktop bijv.) nu ook op mijn TV kan zien (dit heb ik bereikt door via Beeldscherm/Instellingen een tweede beeldscherm aan te wijzen).
Maarrrr....da's nog steeds niet de bedoeling. Wat ik graag wil is bijv. video's bewerken en dan alléén het pure video op de TV zien (bijv. als je de timeline van een videobewerkingsprogramma afspeelt) en dus níet al die icoontjes en menu-tjes die je op de PC-monitor ziet. Ik kan me niet voorstellen dat het met de kaart die ik heb (een ATI Radeon X740XL) niet mogelijk zou zijn.
De kabels werken goed en zijn goed aangesloten. Zie ik misschien iets over het hoofd?

alvast bedankt!

Roel
 
Ik denk niet dat je iets over het hoofd ziet je kan bijvoorbeeld wel proberen om je beeld te clonen en dan zo dat je horizontaal cloont. dan kan je meer kwijt en kan je misschien die timeline op het rechter gedeelte van je scherm kwijt zodat het net lijkt ofdat je dus een apart scherm over houd.

succes iig.

:thumb:
 
ff update

Bedankt voor de reakties, so far. Heb inmiddels viaivia begrepen dat het met die ATI-kaart zou moeten lukken en ga komende weer me er weer over buigen..... Dat clonen heb ik trouwens al geprobeerd, maar is toch niet helemaal bevredigend...
hartelijke groeten,
Roel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan