Pinnacle Studio 9, mp3 toevoegen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke47

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Berichten
55
Ik wil mp3 toevoegen als achtergrondmuziek.

Ik zie het heel even op de balk staan en vervolgens is het weer weg.

Hoe los ik dit op?
 
Ik heb 9.4.
Ik probeer Mp3 vanaf mijn harde schijf te slepen naar de achtergrondmuziek spoor.
 
Zo doe ik het ook. Misschien moet je pinnacle opnieuw installeren omdat er wat fout is gegaan bij de installatie.
Er zijn trouwens verschillende activation keys van studio 9, misschien heb je niet de juiste ?

Ray.
 
keys

Ik heb nog geen activation keys. Die moet je dacht ik kopen. Krijg je alle keys of moet je een bepaalde kopen? Zo ja, hoe weet ik dan welke ik moet hebben.

Ik kreeg nl. ook een melding, key kopen, toen ik van een project een DivXfilm wilde maken met een DivX-codec.

Het is raar, als ik een nieuw "film" open dan kan ik muziek toevoegen die blijft staan. Heb ik hem opgeslagen als project (.stu) dan kan ik geen muziek toevoegen.
 
Je moet helaas alle keys kopen. Ik weet niet of je ze per stuk moet kopen of per stel.

Het probleem van je dat ben ik nog nooit tegen gekomen. Misschien is opnieuw installeren een optie.
Heb je dit probleem net of al vanaf het begin?

Ray

Ik ben een paar dagen weg, maar je kan een email sturen naar

rijkener@zeelandnet.nl

als je er nog niet uitkomt.
 
opnieuw begonnen

Hoi Ray,

Ik heb je een mailtje gestuurd.

Ben opnieuw begonnen en nu lukt het wel. Eerst alle beelden weer opnieuw bewerkt, mp3 toegevoegd en toen pas opgeslagen.

Kan ik per beeld aangeven welk geluidsspoor hij moet weergeven?

Kan ik per beeld ook beide geluiden weergeven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan