kan film niet branden op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

elzetakkie

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2004
Berichten
44
hoi, ik heb een film van tv op mijn pc opgenomen en in studio de reclame eruitgehaald...
toen heb ik m in 2 delen opgesplitst daar hij te lang was voor 1 dvd.. en net als met mijn home-video´s heb ik m met pinnacle willen branden.. maar inmiddels al 5 keer mislukt... ik wil m gewoon in mpeg2 hebben en hij berekend de boel tot 5 min. voor einde en dan zegt ie dat ie de film niet kan compileren. :eek:

Wie weet hier raad mee?? op een ander forem zeiden ze dat ik het toch echt met studio van pinnacle moest kunnen doen... maar inmiddels heb ik al diverse trials geprobeerd ook als DVD Santa en Win DVD 4 ...en gewoon met Nero... nadat ik m op de harde schijf in mpg had opgeslagen....

jammer.....NIKS helpt !

:confused: Elzetakkie
 
nee...dat kan niet heb 2 schijven van elk 80 gb. en die d schijf is maar voor een derde gebruikt.:(

verder heb ik een losse harddisk van 160 gb die ik voor dit soort dingen gebruik en die is ook praktisch leeg...

mijn werkgeheugen is t ook niet ik heb een processor van 3.00 Mhz en 1000 mb werkgeheugen.
:confused:


Elzetakkie
 
sorry mensen, ik kreeg een mailtje of dit opgelost is, maar dat is nog niet zo... ik heb t maar even laten rusten en ben er een weekje van tussen gegaan.
Inmiddels heb ik nu 3 films opgenomen en zou die dus HEEL graag op een dvd zetten, maar loop hier mee vast :eek:
Elzetakkie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan