WinAvi maakt 2 mappen dvd_0 en dvd_1

Status
Niet open voor verdere reacties.

dOmO

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2001
Berichten
194
Hoi, ik heb een probleem:

Ik gebruik nu WinAvi om AVI's naar DVD om te zetten..
Nu heb ik dus twee avi bestanden die ik graag op één DVD wil zetten..Dit lukt door in WinAvi met CTRL de twee avi's te klikken en ze daarna met die pijltjes in de goede volgorde te zetten...
Maar tóch elke keer weer maakt WinAvi twéé mappen dvd_0 en dvd_1 aan...
Weet iemand misschien of ik de verkeerde instellingen op (bij advanced oid)..
Of misschien dat ik de bestanden moet hernoemen zodat ze wel als 1 dvd kunnen worden gebrand...

En pls niet meteen een ander programma aanbevelen :eek:
 
Hallo, +

Helaas kan ik je niet helpen, omdat ik het zelf nog nooit heb gedaan, ik was niet op de hoogte dat je met winavi 2 bestanden kon gaan samenvoegen ?!?!

Heb ook nog een vraagje voor je, hoe doe je het dan met de srt's ? En de benamingen ?

Ik heb bijvoorbeeld staan:

span1.avi
span2.avi

span1.srt
span2.srt

Zijn deze benamingen ok, of dien ik ze anders te benoemen ?

Zodra ik dit weet, zal ik ook een poging wagen.

Groetjes, Python_Girl
 
de namen (avi&srt) moeten iig PRECIES hetzelfde zijn
ja..
in winavi hoef je alleen de 2 avi's te kiezen, daarna ff in de goede volgorde zetten

je hoeft er alleen voor te zorgen dat je VOBSUB hebt geinstalleerd en ffdshow NIET..
dan 'brandt' ie de ondertitels ín de film, kun je dus helaas niet aan/uitzetten met de afstandbediening...

máár heb jij dat dan niet van dvd_0 en dvd_1 mappen??
 
Hallo,

Ik veronderstel dat mijn benamingen toch oké zijn ?

Ffdshow heb ik niet op men pc staan, omdat het zulke conflicten kan geven met vobsub, hieraan kan het dus niet liggen.

Als volgerde staat bovenaan de eerste avi, en daaronder de 2é, bij het afspelen in preview ... zie ik dat de film correct wordt afgespeeld.

Ik heb maar 1 map, en dit is dan dvd_0

Kheb het nogmaals geprobeerd met de 2 bestanden, vobsub wil helaas nog niet opstarten :confused:

Groetjes
 
heb ik ook af en toe. Gebruik na creatie van de dvd mappen het programma dvd2one en daarin de "join" (samenvoeg) mode. Duurt een 10 minuutjes et voilla!
 
Geplaatst door dOmO
de namen (avi&srt) moeten iig PRECIES hetzelfde zijn
ja..
in winavi hoef je alleen de 2 avi's te kiezen, daarna ff in de goede volgorde zetten

je hoeft er alleen voor te zorgen dat je VOBSUB hebt geinstalleerd en ffdshow NIET..
dan 'brandt' ie de ondertitels ín de film, kun je dus helaas niet aan/uitzetten met de afstandbediening[/]...

máár heb jij dat dan niet van dvd_0 en dvd_1 mappen??

lalaallalaa ben er al achter gekomen ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan