cd's op de computer gezet met licentie, nu naar mp3 speler.

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
211
Iemand vroeg mijn hulp, ze heeft cd's een tijd geleden al gekopieerd via media player naar haar computer. media player staat alleen standaard ingesteld dat hij het niet in mp3 zet, maar in wma, en ook standaard dattie er een licentie op zet. hebben we inmiddels al goed gezet, maar die liedjes zijn nu dus nog op de oude manier geript. nu heeft ze de cd's niet meer, en wil ze de liedjes op haar mp3 speler zetten, hij kan ze echter niet afspelen (door die beveiliging misschien?) nu hebben we ze proberen om te zetten met een converter, alleen lukt dat niet, waarschijnlijk vanwege die licenties. ik denk, mp3 zal de speler wel pakken, en neemt minder ruimte in beslag. weet iemand hoe de liedjes alsnog omgezet kunnen worden naar mp3, of anders wel afgespeeld kunen worden als wma op de speler? (liever mp3, kan ze meer muziek meenemen ;) )
Bart
 
Ik gebruik Musicmatch Jukebox.

Daar kun je gewoon de cd opnemen en hij wordt vanzelf overgezet naar MP3.

Musicmatch Jukenox is net zo/n programma als Media Player. Bevalt mij prima. Ik weet zo niet waar je hem kunt downloaden. Even googelen denk ik.

Succes.
 
Kan je hem niet ff als AudioCD op een herschrijfbaar CD'tje branden en dan dat terug naar MP3 rippen? Waarom zet je licensies op wma-bestanden? Of zie ik dit verkeerd? Of is het soms een beveiligde cd geweest?

PS: dbpoweramp converteert geen wma met licensierestricties.

James:)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door James007
Kan je hem niet ff als AudioCD op een herschrijfbaar CD'tje branden en dan dat terug naar MP3 rippen? Waarom zet je licensies op wma-bestanden? Of zie ik dit verkeerd? Of is het soms een beveiligde cd geweest?

PS: dbpoweramp converteert geen wma met licensierestricties.

James:)
dat opnieuw branden en opnieuw rippen d8 k ook al aan idd, maar k denk, dat moet vast wel software matig kunen, maar nu gaat ze het inderdaad zo doen. en wat ik eerder dus juist uitlegde:

ze heeft cd's een tijd geleden al gekopieerd via media player naar haar computer. media player staat alleen standaard ingesteld dat hij het niet in mp3 zet, maar in wma, en ook standaard dattie er een licentie op zet. hebben we inmiddels al goed gezet, maar die liedjes zijn nu dus nog op de oude manier geript.

dus ze heeft niet expres die licenties er op gezet, dat zijn gewoon de standaard instellingen van die ***media player.
Bartje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan