Port forwarding met Sweex LB0000021

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kersje

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Berichten
148
Hoi,

Vanmiddag werkte het nog met mijn CHello aansluiting. Nu ik eindelijk mijn Demon DSL met de router voor mekaar heb gekregen werkt de port forwarding enzo niet....

lan ips zijn gewoon hetzelfde gebleven, dus heb ik alles zo in de router laten staan, toen heb ik alles eruit gehaald en weer opnieuw erin gezet, maar dat werkte ook weer niet

kan iemand mij helpen aub

Groetjes kers
 
Kan me niet voorstellen dat je ip range gelijk blijft.
Is er bij Demon (netwerkafhankelijk) geen wachttijd van x uur ivm mac-registratie ?
 
hoezo kan ip range niet hetzelfde zijn? ik heb in de router instelling gewoon op 192.168.2.50 - 192.168.2.53 gezet

dan is het toch hetzelfde? :S
 
Je bent toch overgestapt van kabel naar adsl ?
 
ja klopt, maar ik bedoel, zolang die router ertussen zit, met die lan ips, is toch alles hetzelfde gebleven? of niet :S
 
Misschien heb ik je niet goed begrepen,je externe ip zal nooit gelijk zijn want bij kabel wisslet dat namelijk iedere keer.Je interne ip kun je idd vast zetten middels je router.
 
Wiesneuze,er zijn genoeg lan''s met externe adres.
 
ohz, dat weet ik niet joh, daarom ben ik ook hier om vragen te stellen :D

maar goed ik probeer ut nog een keer duidelijk te zijn dan :p

gebruik dus adsl nu, sweex router , gebruik die interne ips nog hetzelfde als met mijn vorige chello aansluiting, en dus ook de port forwarding en virtual servers zo laten staan, dat werkte niet, want bittorent staat nog steeds op die gele status.... dus heb ik router gereset, alle poorten weer erin gezet... zonder resultaat

hoop dat ik nu wat duidelijker ben en mij kan helpen want kword ***** ziek van mijn broer die telkens mijn kabel eruit trekt omdat hij maar met 30kbs downloads
 
yep dat ken ik al, op beide pc's is dat zo, zeg maar dat de poorts niet open zijn, kan ik zien door bittorent
 
dan heb je toch iets niet helemaal goed staan misschien ? heb je nog een firewall aktief of een router voor de sweex ?
 
de instellingen ziijn gewoon hetzelfde als voorheen, maar ik heb ook met firewall aan, en zonder aan, alles opnieuwe ingevoerd, werkte ook allemaal niet :S

ik vat er niks meer van
 
nee die poorten zijn op beide pcs dicht :S terwijl ze er gewoon in staan :rolleyes:
 
Maak eens een screenshot van het NAT gedeelte en plaats dat eens op het forum wil je ?
 
owja trouwens, ik heb mijn interne ip bij DMZ staan, dus alle poorten staan open, maar toch doet die het niet :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan