Kan foto's niet lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ernie en Bert

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2005
Berichten
21
Hallo,

Ik moest laatst een paar oude foto's uitprinten, deze foto's heb ik op een cd gebrand maar die heb ik niet afgesloten zodat ik er nog meer foto's op kan zetten.

Nu heb ik in de tussentijd win XP erop gezet (i.p.v. win 98 toen ik de foto's erop brandde).
Alleen nu kan ik de foto's niet meer lezen in dezelfde cd brander.

Wat kan of moet ik nu doen???
 
OOK van brand programma veranderd zeker??want dat is de fout meestal
 
Ik heb de branden dus opnieuw moeten installeren, het is een hp 9100 serie. Toen heb ik de bijgeleverde software ook geinstalleerd, alleen nu kan ik die cd niet meer lezen. Dus eigenlijk niet van brandprogramma veranderd.
 
Ook als ik in het station (van de cd waar de foto's op moeten staan) zit, dan zit er niets in.

Is er geen ander programma die ik kan gebruiken om zulke onafgesloten cd's mee kan lezen? (die werken onder win XP).
 
Ik ben er al een beetje achter gekomen, je kunt de data op een cd terug krijgen d.m.v het programmatje dat heet isobuster.
Maar weet iemand waar ik dit programmatje kan vinden?:confused:
 
ik weet wel dat als je audio brand en je sluit hem niet af dan pakt de radio hem niet.

maar of je cd-rom(dvd-rom) geen onafgesloten pakt weet ik zo niet (naar mijn mening niet in ieder geval).

en probeer hem anders eens te sluiten, die cdtjes kosten tegenwoordig nog geen wortel...
 
Iso buster heb ik binnen gehaald, maar dan moet je jezelf tegen betaling registreren.

Ik kan nu wel zien dat de foto's die ik moet hebben erop staan maar kan ze niet openen of ergens anders heen slepen e.d.

Dus moet ik op zoek naar een ander programma??:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan