dvd overbranden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mennnn4

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2004
Berichten
23
ik heb van iemand een kinder dvd geleend en wil die graag overbranden. Ik heb een dvd-brander maar geen 2e dvd rom en maak gebruik van NERO 6. Ik heb geen verstand van dvd's branden, zou iemand me dus even kunnen uitleggen hoe ik een dvd overbrandt? Alvast heel erg bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Als je geen DVD Rom hebt of geen DVD Rewriter dan houd het voor je op!
 
bedankt voor je bericht,

maar ik heb wel een dvd brander maar alleen geen 2e dvd speler.

is het mischien mogelijk om het via de harde schijf te doen dus eerst op de harde schrijf zetten en vervolgens branden??

bvd
 
Hoi ,

Je zal hem eerst naar de harde schijf moeten zetten met daarvoor bestemde programa even googlen.
En dan kan je hem branden met nero

Gr Modag
 
bedankt voor je bericht maar wat houd googlen precies in.
ik heb namelijk weinig verstand van dvd's branden.

bvd
 
Hoi,

Dat je even moet zoeken bv. met google naar programma die de dvd ript naar je harde schijf toe.

Modag
 
Gebruik het programmaatje DVDDecrypter.
Dit programmaatje maakt een ISO van de dvd en zet die op je harde schijf. Dan kan je met hetzelfde programmaatje die ISO op dvd branden :)

www.google.nl en zoek naar DVDDecrypter :thumb:
 
euh, als je iets wil overbranden...
hoef je het toch niet op je pc te zetten, kan je er niet gewoon OVERHEEN branden?

Of gaat dat niet met een DVD'tje ;)
ben niet echt op de hoogte van DVD branden

Edit:
Of wil hij hem gewoon kopieeren? Mmm, ja dan moet dat wel.
 
Overbranden is in mijn woordenboek hetzelfde als "kopieren".. :D
Je brandt het van de een over op de ander :p
 
je kan het op 2 manieren opvatten, dat je eroverheen wil branden, :confused: naja....volgende keer wat duidelijker ;) :thumb:
 
Als die DVD die je geleend hebt dual layer is (2 lagen), dan ga je eerst wat moeten bijeenduwen tot het op 1 laag kan.
Probeer DVDShrink 3.2 en haal er alles uit wat je niet wil. Resultaat: perfect kopietje.
Hier vind je een erg goede, maar engelstalig gids voor DVD Shrink. Er zijn ook Nederlandse gidsen, zoek maar even op google.

DVD Shrink is freeware:love:

James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan