draadloos linksysrouter problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linkie

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2002
Berichten
71
Beste mensen,
Sinds vorige week beschik ik over Linksys draadloze router WRT54G. Daarop is aangesloten een laptop met een zelfde merk PMCIA kaart, en een desktop met ook een bij behorende draadloos Linksys netwerkkaartje . Op de laptop is er geen enkel probleem, tenminste onder mijn eigen naam. Als mijn huisgenoten inloggen onder hun naam (met wachtwoord) dan geeft het problemen. (XP Home + sp2) Als ik op de desktop inlog (XP mediacenter + Sp2) geeft dat ook problemen. Ik wordt er dan telkens afgegooid. Alles is beveiligd met WPA, MAC adres van de host(laptop) gekloond en op beide computers is de sleutel ingevooerd. Met de vaste (UTP kabel) verbinding werkt de desktop probleemloos. Graag zou ik willen weten wat er aan de hand is en uiteraard hoe ik het moet oplossen. Ook met vaste IP nummers en macadressen invoering geprobeerd maar ook dat geeft problemen. Voor wat de router en het netwerkkaartje van de desktop betreft is alles upgedatet met de nieuwste drivers.

Wat doe ik verkeerd. Graag hulp

Linkie
 
Nee dat was niet de bedoeling. Waarom werk het niet gewoon. Dat zou toch moeten lukken. Eerder had ik een hotstspot die werkte probleemloos met beide computers en alle gebruikers van deze computers. Dus met een eigen inlog en wachtwoord. Waarom doet hij dat nu niet.

Linkie.
 
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Als mijn huisgenoten inloggen (draadloos)de router dan worden zij er telkens afgegooid. Rechtstreeks aansluiten met kabel is er geen probleem. Dit gelt ook voor de desktop. Draadloos geeft die problemen ook als ik zelf ondereigen naam met wachtwoord inlog.. Met kabeltjeaansluing is er geen probleem.

Wie helpt.

Alvast Dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan