Probleem met film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Berichten
1.014
Hallo,

Ik heb een probleem met het bekijken van een film op mijn tv via mijn dvd speler.

Als ik de film op mijn computer bekijk is er niets aan de hand, maar als ik de film op een dvd brand en wil bekijken op mijn tv, dan is het beeld en het geluid in een soort van slow-motion.

Hoe kan een film die ik op mijn computer bekijk prima zijn en zodra ik die op een dvd zet dat het fout gaat?

Hoe kan dit, heeft iemand een idee?
 
- kan je dvd-speler wel gebrande DVD's hebben? Dat komt ook wel voor.

- heb je dit met alle DVD's?
 
Ja, mijn dvd speler (Kenwood DVF-N7080) kan alles lezen en heb het alleen met deze film.

Daarom vind ik het ook zo vreemd, hoe kan het op de computer wel goed gaan, maar op een dvd niet?
 
Et welke snelheid heb je de dvd gebrand?
Heb je er tussen door iets gedaan met de pc.
Heb je videobestanden van de pc naar dvd gezet of een dvd 1op1 kopie gedaan?
 
Gewoon met de normale brandsnelheid, die ik anders ook gebruik en nooit problemen mee gehad.

Heb het met nero gebrand, van pc naar dvd.

Er zit ook een netwerkfunctie op mijn dvd speler, zodat ik films op mijn dvd speler kan bekijken die op mijn computer staan, zonder die eerst te hoeven branden, maar ook dan heb ik hetzelfde probleem.

Snap er echt niks van, wat heeft de computer zodat die de film wel goed afspeelt, wat mijn dvd speler niet heeft?

Is er niet een programma waarmee ik kan controleren of er een fout in de film zit?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan