problemen met video's overzetten, wie kan mij helpen!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hulliemullie

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Berichten
23
:evil:

Hoi Allemaal,

Wie kan mij helpen met het volgende:
Heb onlangs een apparaatje gekocht waarmme ik video's over kan zetten op dvd. Merk is "Terratec" Grabster AV200 DVD MovieFatory.
Nu ben ik al een tijdje bezig om te trachten een video over te zetten naar een dvd maar helaas wat ik ook doe mijn computer slaat elke keer uit op het moment dat ik de opdracht geef om de video op te nemen. ook het videoprogramma van windows xp zorg ervoor dat bij de opdracht overbrengen van de video de computer uitslaat en opnieuw opstart. Kortom ik begrijp er niets van, wat doe ik verkeert of wat moet ik doen. De video bewerkingsprogramma's die ik heb zijn: "DVD Movie factory 3", "Ulead video dtudio 7 se DVD" en "windvd creater". Wie kan mij helpen ik heb totaal geen ervaring met het overzetten en bewerken van video's op de computer, help, help.


groetjes,

Hans
 
Er kan natuurlijk vanalles fout gaan maar ik begrijp dat windows geen melding geeft van iets. Je kunt eens kijken bij "deze computer"(rechtermuis) beheer/systeemwerkset/logboeken om te zien of daar iets van een foutmelding staat...
 
Voldoet je systeem wel om video bewerking te doen???
 
fout melding in logboek

In het logboek toepassing staat de volgende foutmelding: application error
Maar dat zegt mij nog niets

gr,

Hans
 
Hoi Willem,

Heb een HP 1.9 ghz, 1 gb intern geheugen en de grote van mijn harde schijf is 120 gb
Heb deze comp. nog niet zo lang (5 maanden) toen ik hem kocht vertelde ze mij dat deze comp zeer geschikt is om video's mee te bewerken en op dvd's te branden

gr,

Hans
 
Videokaart kan die het aan wordt ie niet te warm?
 
Hoi Willem ik moet nu even weg ben ongeveer om 13.30 uur terug,

gr.

Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan