bin naar avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

manic

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
Berichten
53
Hoe zet ik een bin bestand om naar avi??? Als ik hem open met deamon zie ik allemaar verschillende mappen maar geen avi of iets dergelijks.
De mappen die er op staan zijn: CDI--EXT---MPEGAV--SEGMENT--VCD
wie kan mij helpen??
Mvg Ard
 
dat is voor vob bestanden maar die zie ik ook niet staan
 
Kijk hier eens?
Wat je nu hebt is een (s)vcd, dus gewoon ff googlen op "vcd to avi" :)
 
van bin naar avi

Hallo,

Dat hoeft je niet te doen om het toch te zien. Je kunt de bin rechtstreeks bekijken met VLC. Te downloaden van www.videolan.org.

Groeten
 
Re: van bin naar avi

Geplaatst door nico200
Hallo,

Dat hoeft je niet te doen om het toch te zien. Je kunt de bin rechtstreeks bekijken met VLC. Te downloaden van www.videolan.org.

Groeten
Weet ik want als ik hem mount met deamon kan ik hem ook kijken via mediaspeler, maar de film is in 2 delen die ik wil samen voegen en dan een ondertiteling er onder en dan op 1 cd branden in divx formaat voor op de dvd speler

Wat je nu hebt is een (s)vcd, dus gewoon ff googlen op "vcd to avi"

In de map vcd staan maar een paar kleine bestandjes het grootste bestand staat in MPEGAV en dat is een DAT bestand.

Mvg Ard
 
Re: Re: van bin naar avi

Geplaatst door manic

Weet ik want als ik hem mount met deamon kan ik hem ook kijken via mediaspeler, maar de film is in 2 delen die ik wil samen voegen en dan een ondertiteling er onder en dan op 1 cd branden in divx formaat voor op de dvd speler

Wat je nu hebt is een (s)vcd, dus gewoon ff googlen op "vcd to avi"

In de map vcd staan maar een paar kleine bestandjes het grootste bestand staat in MPEGAV en dat is een DAT bestand.

Mvg Ard
Ik zeg ook niet dat het bestand uit de map "vcd" een AVI is, ik zeg alleen maar dat die .bin-file die je hebt, een (S)VCD is.

Verder zei ik ook nog dat je even moest Googlen, daar zal vást wel een uitleg tussen staan over hoe je een AVI van een (S)VCD kan maken.
 
op deze site staat bijna alles wat met het omzetten van films te maken heeft.

Mogelijk ook voor jou een oplossing

grt.

martin
 
www.vcdgear.com

Deze tool kan de mpeg-streams uit een videoCD-image rippen. Dan heb je weer een gewoon videobestand.

Deze optie nemen:
vcdgear-conv.gif


Freeware natuurlijk:love:

James;)
 
Geplaatst door James007
www.vcdgear.com

Deze tool kan de mpeg-streams uit een videoCD-image rippen. Dan heb je weer een gewoon videobestand.

Deze optie nemen:
vcdgear-conv.gif


Freeware natuurlijk:love:

James;)
Precies wat ik nodig had:thumb: :D
Mvg Ard
 
@james007

uiteraard, hoe kan ik het vergeten.
Deze van jou is natuurlijk ook perfect
Zou ik moeten weten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan