PCI-Card plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dub

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2005
Berichten
4
Hoi,

Ik heb dus net een nieuwe pc, windows zit erop etc.. maar nu moest internet er nog op, router was bij de hoofdpc geplaatst, maar nu moest er een PCI-Card in mijn pc, en nou hoorde ik dat je daarvoor 2 schroeven moest openschroeven aan de achterkant en dan de zijkant er uit kan halen en daar de card in kon stoppen.. maar ik weet niet welke schroeven los te maken, weet iemand dat? Ik zie niet direcht 2 grote schroeven namelijk aan de zijkant van de achterkant

pc.JPG


plaatje van de achterkant
 
Laatst bewerkt:
Je moet je computer kast openen, daar zit 1 schroef. Die moet je los draaien, dan krijg een als het goed is een plaatje uit, (misschien bij jou een stukje metaal er uit drukken), dan je pci kaart er in drukken.

Als je hem open hebt, zie je waarschijnlijk wel hoe hij inelkaar hoort, aan de PCI kaart die er nu al in zit:cool:
 
Bedankt, maar hoe open je je computerkast? :(
 
Dan moet je een duidelijker beeld zien te krijgen waar schroeven zitten op je kast. Het verschilt nog wel per kast hoe ze open moeten
 
Als ik goed naar die foto kijk ... zie ik dat er al een netwerkkaart onboard zit ;)

Recht boven het groene stekkertje van het geluid ... die met die computertjes die met een paar draadjes aan elkaar hangen.
Dat scheelt weer openschroeven ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan