windows mediaplayer 10 te verwijderen van de computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
315
Heb een nieuwe harde schijf er bij geplaatst en nu wil ik mijn oude schijf wat leegmaken onder andere door de muziek bestanden die in wmp 10 staan te kopieren naar de nieuwe schijf maar op een of andere manier gaat dat niet,
Nu wil ik dus wmp 10 compleet verwijderen van de oude schijf en opnieuw installeren op de nieuwe schijf dus mijn vraag is :
Hoe kan ik wmp 10 compleet verwijderen van de oude schijf of is er 1 mogelijkheid om de muziek bestanden die wmp 10 staan te verplaatsen naar de nieuwe schijf.:(

Met vriendelijke groeten,

Terry.
 
muziekbestanden

Alle muziek die ik in de bibliotheek heb staan van wmp 10.:D
 
Re: muziekbestanden

Geplaatst door suuus
Alle muziek die ik in de bibliotheek heb staan van wmp 10.:D
Die bestanden staan niet echt IN Windows Media Player, maar de player weet waar ze op de schijf te vinden zijn. Het zelfde geldt voor eventuele afspeellijsten.
Maak dus eerst de media-bibliotheek helemaal leeg.
Verplaats vervolgens muziek en afspeellijsten (map Playlists) naar de nieuwe schijf.
Start dan WMP weer, ga naar Media-bibliotheek, klik op Toevoegen en blader naar de nieuwe lokatie waar je muziek en afspeellijsten staan.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
bestanden verwijderen

Dus als ik de media-biliothheek leegmaak en als ik dan weer toevoeg vanuit de nieuwe locatie heb ik dan de oude schijf weer wat leegemaakt?

Groetjes,

Terry.
 
Re: bestanden verwijderen

Geplaatst door suuus
heb ik dan de oude schijf weer wat leegemaakt?
Als je de bestanden VERPLAATST (Knippen) naar de nieuwe lokatie wel. Als je ze KOPIËERT blijven ze op de oude lokatie staan en nemen ze op de nieuwe lokatie evenveel ruimte in beslag.

Guus.
 
oke

Heb de bestanden verplaatst dus dan zit het wel goed.
Bedankt voor jouw snelle reactie en ik ga dus nu alles uit de bibliotheek handmatig verwijderen, heb ik ook weer wat te doen he op mijn vrije dag.:D
 
Re: oke

Geplaatst door suuus
ik ga dus nu alles uit de bibliotheek handmatig verwijderen, heb ik ook weer wat te doen he op mijn vrije dag.:D
Daar heb je echt geen dag voor nodig hoor. :)
Start WMP en selecteer in het linker venster Alle muziek.
Selecteer in het rechter venster het eerste item.
Scroll dan naar het onderste item in de lijst en selecteer dat terwijl je Shift ingedrukt houdt.
Alle bestanden zijn nu geselecteerd.
Klik op het rode kruisje bovenaan en alle muziek wordt uit de bibliotheek verwijderd - zie bijlage.
Doe dat ook voor eventuele video-bestanden en afspeellijsten.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
bedankt

Had al tegen mijn vrouw gezegd dat ik niet mee kon naar de stad ivm de hele dag bezig met de computer, helaas dus want zij heeft jouw berichtje ook gelezen.
Dus dat wordt winkelen:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan