dit snap ik niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
400
ik heb 2 rar bestanden uitgepakt, daaruit volgen 2 bin en 2 cue bestanden die samen het spel pacific fighters moeten vormen. De bin waren elk 800 mb aan info dus ik heb het forum geraadpleegd.

Via Nero burnin ROM SE
zou ik ze ook op 2 dvd's kunnen branden zodat het spel
(deel 1 en deel 2) straks elk van de schijf geinstalleerd kunnen worden.

Tot mijn verbazing blijkt nu dat het spel zich geinstalleerd heeft in verwisselbaar medium H (volgens mij een van de poorten om een memory stick in te doen)
Dit snap ik allemaal even niet, wat doe ik verkeerd?

Tussen haakjes deel 1 laat zich wel installeren maar 2 niet Ook bij het verwijderen krijg ik een melding dat dit niet toegestaan is. (Ik dacht op die manier nl weer mijn oude pictogram terug te krijgen)

bedankt alvast voor het meedenken

Ger
 

Bijlagen

  • screen.jpg
    screen.jpg
    79,2 KB · Weergaven: 45
dit is niet je USB poort, er staat cd-rom speler achter. Er zijn programmatjes die als je een bin / cue bestand hebt. Dat je die niet hoeft te branden, maar dat je ze vanaf je computer kan spelen (zonder cd). Dit is waarschijnlijk ook gebeurd bij jou. Meestal moet je dit zelf doen. Het kan zijn dat het bij automatisch gebeurde. Verder niks raars aan

Edit
ik zie dat je deamon draait, dat is dus het programmatje die het veroorzaakt, hij creeërt een virtuele cd-rom speler
 
Laatst bewerkt:
je draait deamon drive zie ik.
dat rode icoontje in je taakbalk
 
bedankt

thnx voor het snelle reageren. Ik begrijp hieruit dat branden op een dvd niet lukt.

Ok maar als ik installeer dan vraagt ie om de 2e schijf
(installatie is dan op 49%) . hoe los ik dit op?
 
je kan bij deamon het volgende doen:

- rechter muisknop op icoontje (rechts onderin rood)
- Virtual CD-DVD rom
- Klik je op Device H en zoek je je cue of bin bestand op

dan kan je verder gaan met je installatie
 
als het gespeeld is ?

dan neem ik aan unmounten?

Hij draait btw
vraag niet hoe, maar wel dankzij jullie hulp

thnx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan