Opnemen van geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

P.de Gast

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
379
Weet iemand hoe ik het geluid, dat via mijn stereo toren mijn computer binnenkomt, hoorbaar is via de speakers, op te nemen is met MP10 ??

Vroeger deed ik dat met Nero 5 "Wave Editor" maar op Nero 6 zit die er ( bij mij ) niet op !
Wanneer ik van "5" Wave Editor wil gebruiken moet ik trouwens "6" deinstalleren en "5" installeren en daar wordt ik niet vrolijk van! :mad:

Alvast bedankt voor je reactie.

Groet Peter
 
Zelf doe ik dat soort klusjes met Cool Edit 2000. Maar er zijn veel meer mooie programma's.
 
Bedankt Eric en Sidi,
Ik ga er van uit dat dat werkt. :thumb:

Maar weten jullie (of iemand anders) ook het antwoord op mijn vraag ?

Groet Peter
 
Media player

Ik heb mediaplayer er lang geleden af gegooid, toen bleek dat het een veiligheids risico was.

Het is mij niet bekend of mediaplayer ook kan opnemen, maar als dat zo is, is Bill Gates van idee veranderd. Want de domme recorder die in windows zit gaat niet verder dan 1 minuut.

Volgens mij is audacity perfect, je kunt er allerlei bewerkingen op loslaten en je kunt naderhand converteren naar wave en MP3.

Een player die wel opnemen kan en alle compressie algorithems ondersteund (van Ape tot Vorbis en windows media) is MediaJukebox. En wil je nog meer dan is er ook MediaCenter, maar ze zijn niet gratis.

Eric.
 
En ook ik heb MP10 in de ban gedaan dus weet ik niet het antwoord op je vraag. :eek:
 
Kijk, da's duidelijke taal. ;)


Bedankt en tot "Help-Mij 's"

:)

Groet Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan