DVD niet aanwezig

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Ik heb voor de eerste ker lege DVD's gekocht en geplaats in mijn station maar mijn computer verteldgeen schijf (cd) in speler ??

Moet er iets special eerst gedan worden met die DVD's en hoe plaats je er een bestand op, eerste en vooral waarom krijg ik melding geen cd aanwezig , bij gewone CD RW is er wel één aanwezig.
 
Wat voor dvd writer heb je kan die + en - branden want er zijn er waar je alleen + mee kunt branden dus dan werkt die niet met - dvd's als je die toevallig gekocht hebt.
 
Waar krijg je die melding?
- Als je dubbelklikt op het station?
- Als je er probeert naar te branden?

James:)
 
DVD speler

Mijn DVD speler is een samson , er staat op DVD rom, RW combi, BV tot nu toe kon ik gewoon films afspelen enz maar over schrijven is er geen informatie of boekje aanwezig.

Melding komt als ik probeer te branden naar het station en ook wanneer ik de betreffende station controleer komer melding niets aanwezig, plaats een cd in speler
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me een combi drive wel afspelen van dvd maar alleen branden van cd's dus geen dvd's
 
DVD-ROM is enkel lezen.

1 van devolgende logo's zou op je drive moeten staan, moest deze kunnen branden.
DVD.gif

Respectievelijk voor DVD+R en DVD-R.

James:)
 
hazo

Dat is pech, ik heb juist 10 dvd gekocht om te branden, ik zal dan er één CD station bijkopen , maar op wat moet ik letten bij aankoop , er moet dan wel op de doos staan branden van DVD's of hoe vermeld men dat ?

Maar het is me aldus niet duidelijk ik kan wel gewone cd's branden wat is er dan extra in een dvd brander ???
 
Laatst bewerkt:
Re: hazo

Geplaatst door ericvanbelgie
Maar het is me aldus niet duidelijk ik kan wel gewone cd's branden wat is er dan extra in een dvd brander ???
Het branden van DVD's?

Zorg ervoor dat er steeds een aanduiding op de doos staat. 1 van de 2 tekentjes van hierboven, of allebei.

(Probeer er 1 uit te kiezen die DVD+R brandt, dat wordt het meest gebruikt. Dat is het LINKSE logo.)

Kijk ook even op de doos van de DVD's die je juist gekocht hebt, wat voor logo staat daar op?
 
Re: Re: hazo

Geplaatst door James007

(Probeer er 1 uit te kiezen die DVD+R brandt, dat wordt het meest gebruikt. Dat is het LINKSE logo.)

Of nog beter; ééntje die zowel + als - kan branden omdat de norm nog niet is vastgesteld (mag ook wel eens inmiddels :confused:...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan