installeren met installatie pakket v Acer 1310

Status
Niet open voor verdere reacties.

herman18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
2
Goedemiddag.

Ik heb vanmorgen mijn harde schijf geheel geformateerd van mijn laptop Acer Aspire 1310. Nu wil ik d.m.v. mijn installatieschijven alles opnieuw gaan installeren. Echter dit doet hij niet. Ik heb alle partieties eraf gehaald. Met installatie van de laptop blijft het hangen op Restore:2% en copying data:3%
Wie kan me vertellen hoe dit kan.

Met vriendelijke groet,

Herman
 
Heb je een mooi probleem als je alle partities hebt verwijderd want acer werkt met herstel cd's die maken een image op de harde schijf in een bepaalde partitie en als je die hebt verwijderd kun je ze wel weg gooien heb je niets meer aan.
Je kunt alleen nog installeren met een orginele cd met winxp.
Drivers zul je dus moeten zoeken op internet.
Iets te voorbarig geweest met partitie's verwijderen.:(
 
download bootdiskettes voor windows xp(6) (indien je een diskettestation hebt natuurlijk:confused:) en dan zal je pc vragen om de windows xp cd der in te steken. maar normaal als je een originele wincd hebt heb je niet eens die diskettes nodig
 
Gewoon opstarten vanaf cdromdrive met bootable winxp cd, dan kun je alles gewoon installeren.
 
installeren met installatiepakket v Acer 1310

Dat heb ik uitgeprobeerd maar heb het zo ongeveer 2 uur laten werken maar bleef hangen op 20% en 30%
Ik weet niet hoelang dat moet duren zo'n installatie. Je ziet de harde schijf wel reageren. Misschien ben ik niet geduldig genoeg te zijn.
 
Start even op met een opstartdisk win98 kun je HIER downloaden en doe eens even fdisk/mbr en probeer dan eens weer opnieuw te installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan