Zelfgebrande DVD kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marian de Jager

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2002
Berichten
18
Ik heb zelf een DVD-RW gebrand met filmpjes van mijn camcorder. Ik wil deze DVD-RW overzetten op DVD-R, maar dat lukt niet. Ik heb al verschillende DVD-R's geprobeerd. Ik krijg de volgende melding: SCSI Target error. En: Kan DVD niet afspelen omdat er geen compatibele dvd-decoder op de computer is geinstalleerd.
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?
 
eerste zicht is deze rw gebrand in een extensie die uw brandprogramma niet herkend .kan je hem wel afspelen op uw computer?anders even googelen naar een progr. om dat om te zetten.
 
Nee, mijn computer kan de DVD-RW inderdaad ook niet lezen. Wat moet ik dan als zoekopdracht intypen in Google?
 
Probeer eens "ISOBuster"? Dan kan je alles extracten van je DVD. (rechtsklikken, extract nemen)

James:)
 
als het probleem noch niet opgelost is,de dvd-rw in de lezer(computer )steken met verkenner de bestanden zoeken- rechtsklikken-eigenschappen-bij algemeen staat normaal het bestandstype.
dan met google intypen ***2dvd (***=bestandstype)of***afspelen om een ondersteunende player te vinden.
 
OK, ik weet nu dat het om VOB-bestanden gaat.
Klopt het dat Nero die niet herkent?
Als ik VOB2DVD of VOB afspelen in Google intyp, krijg ik wel veel hits, maar eerlijk gezegd weet ik dan nog niet wat ik moet doen. Willen jullie mij nog iets verder helpen?
 
Jammergenoeg is mijn probleem nog niet opgelost. Ik heb het programma DVD-decrypter geprobeerd, maar ook dan kan ik alleen kopieren op DVD-RW en niet op DVD-R. Ik denk dus toch dat dáár het probleem ligt. Heeft iemand nog een tip?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan